ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77769
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۰۷
  • 407 بازدید
  • ارسال توسط :
خانه‌ای که موزه شهید مدافع حرم شد+عکس

خانه‌ای که موزه شهید مدافع حرم شد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, شهید مدافع حرم مسلم خیزاب اصالتاً اهل اصفهان و  فرمانده گردان یازهرا(س) بود که مهرماه 1394 در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه  به شهادت رسید. حالا از مسلم خیزاب یادگاری به نام محمدمهدی مانده است و خاطراتی که قرار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, شهید مدافع حرم مسلم خیزاب اصالتاً اهل اصفهان و  فرمانده گردان یازهرا(س) بود که مهرماه 1394 در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه  به شهادت رسید. حالا از مسلم خیزاب یادگاری به نام محمدمهدی مانده است و خاطراتی که قرار نیست به این زودی‌ها رنگ ببازند. آقا مسلم همسر همراهی دارد که به وصیت او همیشه و همه جا روبند می‌زند و ثانیه به ثانیه زندگی‌اش را به یاد مسلم گره زده است. اعظم رنجبر همسر و محمدمهدی فرزند شش ساله شهید اکنون گنجینه‌ای از یادگاری‌های شهید خیزاب را در خانه‌شان فراهم آورده‌اند که ارزش و عیاری به اندازه یاد و خاطره یک شهید دارد.

یک آپارتمان در محله کاوه اصفهان که مکان زندگی همسر و فرزند یک شهید است، چند وقتی می‌شود که تبدیل به موزه‌ای خانوادگی شده است. این موزه را یک مادر و کودک شش ساله برای دل خودشان ایجاد کرده‌اند تا همیشه یاد عزیزشان باشند. شهیدی که تنها متعلق به خود و خانواده‌اش نبود و دغدغه دیگران را داشت. چنانچه جان خویش را در عین جوانی و اوج بالندگی در جبهه مقاومت اسلامی فدا کرد.

در ادامه تصاویر این موزه را ببینید:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.