ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77773
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۲۳
  • 276 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله ائتلاف سعودی به ماهیگیران یمنی/ارتش یمن: مزدوران عربستان را از ساحل غربی بیرون می‌کنیم

حمله ائتلاف سعودی به ماهیگیران یمنی/ارتش یمن: مزدوران عربستان را از ساحل غربی بیرون می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری “سبا” یمن، یک منبع محلی در استان الحدیده گفت: جنگنده‌های عربستان در دو حمله قایق ماهیگیری را در نزدیکی جزیره الطرفه واقع در غرب یمن مورد هدف قرار دادند که در اثر آن یک صیاد کشته، دو تن زخمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری “سبا” یمن، یک منبع محلی در استان الحدیده گفت: جنگنده‌های عربستان در دو حمله قایق ماهیگیری را در نزدیکی جزیره الطرفه واقع در غرب یمن مورد هدف قرار دادند که در اثر آن یک صیاد کشته، دو تن زخمی و سه تن دیگر مفقود شدند.

طبق اعلام این منبع، جنگنده‌های عربستان یک قایق دیگر را نیز نزدیکی این جزیره هدف گرفتند که در اثر آن تعدادی از صیادان جان باختند.

جنگنده‌های عربستان امروز به حملات خود در مناطق مختلف یمن ادامه داده و تعدادی قربانی برجای گذاشتند.

در این راستا غالب لقمان، سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: درگیری‌ها در ساحل غربی با بقایای مزدوران عربستان تا بیرون راندن آنها و پاکسازی ساحل از لوث وجودشان ادامه دارد.

وی اعلام کرد، یگان‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تلاش‌های مزدوران عربستان در پیشروی به سمت پایگاه‌های دفاعی در جبهه ساحل مقابله کردند.

لقمان گفت: در سایه تاکتیک نظامی و کنترل کامل ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر صحنه عملیات، تجهیزات نظامی عربستان دیگر قدرت کافی ندارند و خسارت‌های وارده به نیروهای عربستان از شمارش‌ خارج شده است.

روز دوشنبه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موشک‌های شلیک شده از عربستان و مزدوران آن را رهگیری کردند که یکی از آنها را از نجران و دومی را از جیزان واقع در جنوب غرب عربستان شلیک کرده بود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.