ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77775
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۴۵
  • 397 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از مستند شهید مدافع حرم «احمد شوهانی»

رونمایی از مستند شهید مدافع حرم «احمد شوهانی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از همدان، به نقل از پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از رونمایی مستند شهید مدافع حرم «احمد شوهانی» در روز دوم خردادماه خبر داد.وی مستند شهید مدافع حرم «احمد شوهانی» را از برجسته‌ترین برنامه‌های آزادسازی خرمشهر عنوان کرد […]

رونمایی از مستند شهید مدافع حرم «احمد شوهانی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از همدان، به نقل از پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از رونمایی مستند شهید مدافع حرم «احمد شوهانی» در روز دوم خردادماه خبر داد.
وی مستند شهید مدافع حرم «احمد شوهانی» را از برجسته‌ترین برنامه‌های آزادسازی خرمشهر عنوان کرد و گفت: این مستند در روز چهارشنبه دوم خرداد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.
کریمی گفت: در این مستند بخش های مختلفی از زندگی شهید احمد شوهانی به تصویر کشیده شده است تا مردم با ویژگی‌های این شهید بزرگوار بیشتر آشنا شوند.
وی با بیان اینکه نسل جوان جامعه امروز با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن در قالب جنگ نرم نیازمند واکسینه شدن در برابر تهدیدات است، گفت: باید جوانان خود را از بلایای این جنگ فرهنگی نجات دهیم.
فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه بیش از 80 عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد برگزار خواهد شد عنوان کرد: برگزاری یادواره‌ شهدا، سرکشی به خانواده‌های شهدا ایثارگران و جانبازان، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و غبارروبی گلزار مطهر شهدا از جمله برنامه های درنظر گرفته شده است.
کریمی گفت: ویزیت رایگان مردم روستاهای محروم، برگزاری نمایشگاه فیلم و عکس دفاع مقدس، اجرای صبحگاه مشترک نیز از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان هم‌زمان با سوم خرداد برگزار می‌شود. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا سروان شهید احمد شوهانی اهل شهر برزول نهاوند و از نیرو‌های تیپ انصارالحسین (ع) همدان است که 7 بهمن ماه سال گذشته در درگیری با نیرو‌های داعشی در منطقه ازگله کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این شهید بزرگوار چندین مرتبه به عنوان مدافع حرم جهت مبارزه با تروریست‌های تکفیری عازم سوریه شده بود که در نهایت هنگام دفاع از کشور و اسلام و در درگیری با نیرو‌های داعشی به شهادت رسید.
انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.