ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7783
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
  • 382 بازدید
  • ارسال توسط :
رقابت 6 گلف‌باز قم در مسابقات کشوری جام شهدای مدافع حرم

رقابت 6 گلف‌باز قم در مسابقات کشوری جام شهدای مدافع حرم

علی منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات گلف قهرمانی کشور در بخش آقایان با عنوان جام گرامیداشت شهدای مدافع حرم از امروز با حضور چهر‌ه‌های مطرح این رشته از استان‌های مختلف در دو رده سنی به انجام خواهد رسید. وی با اشاره به رقابت گلف‌بازان مدعی برای راه‌یابی به […]

علی منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات گلف قهرمانی کشور در بخش آقایان با عنوان جام گرامیداشت شهدای مدافع حرم از امروز با حضور چهر‌ه‌های مطرح این رشته از استان‌های مختلف در دو رده سنی به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به رقابت گلف‌بازان مدعی برای راه‌یابی به تیم ملی کشورمان، بیان کرد: گلف‌بازان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در حالی برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که 6 گلف‌باز نیز به نمایندگی از هیأت قم در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

سرپرست تیم هیأت گلف استان قم بیان کرد: امسال شاهد برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات گلف قهرمانی مردان کشور با عنوان جام گرامیداشت شهدای مدافع حرم هستیم و این رقابت‌ها با استقبال کم‌سابقه‌ای از سوی گلف‌بازان مطرح کشور مواجه شده است و قطعا سطح بالایی خواهد داشت.

وی در ادامه یاد آور شد: بیش از 100 گلف‌باز در قالب 23 تیم از 16 استان کشور از امروز در تلاش برای کسب عناوین برتر و قرار گرفتن روی سکوهای اول تا سوم به میزبانی تهران در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منفرد با بیان اینکه مسابقات گلف قهرمانی مردان کشور در رده سنی جوانان زیر 18 سال و بزرگسالان زیر 30 سال برگزار می‌شود، بیان کرد: در این رقابت‌ها گلف‌بازان استان قم برای کسب عناوین برتر با گلف‌بازانی از استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری، زنجان، تهران، کرمان، سمنان، همدان، خوزستان، لرستان، گلستان، مازندران، اردبیل، کرمانشاه و گیلان مسابقه می‌دهند.

وی که سابقه بسیار زیادی در گلف ایران دارد و از تجربیات ارزنده‌ای در این رشته برخوردار است، تصریح کرد: هر دو تیم اعزامی از هیأت گلف استان قم در مسابقات قهرمانی زیر 18 و زیر 30 سال کشور به منظور کسب آمادگی لازم، یک اردوی کوتاه مدت را در تهران پشت سر گذاشته‌اند.

سرپرست تیم هیأت گلف استان قم افزود: تمرینات آماده‌سازی گلف‌بازان قم در مسیر حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور با حضور یکی از اساتید مجرب فدراسیون گلف، برگزار شد و نمایندگان قم در ادامه آموزش‌ها و استمرار روند آمادگی خود قبل از مسابقات کشوری، از تجارب و دانش وی به خوبی استفاده کردند.

وی در ادامه به ترکیب تیم اعزامی هیأت گلف استان قم به مسابقات گلف قهرمانی کشور اشاره و عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها به میزبانی زمین‌های گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران حمید منصوری، حبیب فراهانی، فرهاد فاتح و فرزاد امیدنیا در رده سنی زیر 30 سال به میدان می‌روند.

منفرد که از مربیان این رشته محسوب می‌شود، افزود: علی شاکرنژاد و مهدی نجفی نیز در رده سنی زیر 18 سال نمایندگان قم در این دوره از مسابقات به شمار می‌روند و امیدواریم که این تیم 6 نفره در جدال با چهره‌های شاخص کشور به عناوین ارزشمندی دست پیدا کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن