ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77842
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۵:۲۶
  • 257 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست سنای آمریکا از عربستان برای پایان دادن به جنگ یمن

درخواست سنای آمریکا از عربستان برای پایان دادن به جنگ یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، مصوبه جدید کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از عربستان سعودی می‌خواهد تا با آغاز مذاکرات دیپلماتیک به جنگ یمن پایان دهد. کمیته روابط خارجی سنای آمریکا طرحی را به تصویب رسانده است که بر اساس آن سناتورهای آمریکا از عربستان سعودی خواسته‌اند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، مصوبه جدید کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از عربستان سعودی می‌خواهد تا با آغاز مذاکرات دیپلماتیک به جنگ یمن پایان دهد.

کمیته روابط خارجی سنای آمریکا طرحی را به تصویب رسانده است که بر اساس آن سناتورهای آمریکا از عربستان سعودی خواسته‌اند تا تلاشی فوری و با حسن نیت را به منظور آغاز گفت‌وگوهای دیپلماتیک با هدف پایان دادن به جنگ در یمن آغاز کند.

بنا بر این گزارش، خبرنگار شبکه تلویزیونی «الحره» در کنگره آمریکا تصویب این طرح را گزارش کرده است.

این طرح پیشنهادی توسط «جین شهین» سناتور دموکرات نیوهمپشایر و «تاد یانگ» سناتور جمهوریخواه ایندیانا تهیه و ارائه شده بود.

بر اساس این مصوبه جدید، عربستان سعودی برای اینکه همچنان از پشتیبانی سوخت‌رسانی هوایی آمریکا برای جنگنده‌های خود برخوردار باشد باید به یک سری معیارهای حقوق بشری و دیپلماتیک پایبند باشد.

سناتور شهین در پیامی توئیتری در واکنش به تصویب این طرح نوشت: «امروز طرح پیشنهادی دوحزبی من برای کمک به کم کردن بحران انسانی در یمن در کمیته روابط خارجی تصویب شد. از رهبری جمهوریخواه (سنا) می‌خواهم که اجازه رأی‌گیری درباره این مصوبه در صحن علنی سنا را صادر کند.»

این طرح در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با 14 رأی موافق و 7 رأی مخالف به تصویب رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.