ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77857
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۲۳
  • 238 بازدید
  • ارسال توسط :
هدف قرار گرفتن نیرو‌های ائتلاف سعودی با موشک «زلزال ۲»

هدف قرار گرفتن نیرو‌های ائتلاف سعودی با موشک «زلزال ۲»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمعات نظامی عناصر منصور هادی ،رئیس دولت مستعفی یمن و عناصر ائتلاف سعودی را در ساحل غربی تعز در جنوب یمن هدف موشک زلزال 2 قراردادند و شماری از […]

هدف قرارگرفتن نیروهای ائتلاف سعودی با موشک به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمعات نظامی عناصر منصور هادی ،رئیس دولت مستعفی یمن و عناصر ائتلاف سعودی را در ساحل غربی تعز در جنوب یمن هدف موشک زلزال 2 قراردادند و شماری از جمله چند نیروی نظامی عربستان را به هلاکت رساندند.

به گفته یک منبع نظامی یمنی، در حملات نیروهای یمنی عمار صالح الغمشی، فرمانده یگان اول گردان نهم گارد مرزی منصور هادی در استان جوف در شمال شرق یمن به هلاکت رسید.

همچنین ائتلاف سعودی در حملات متعدد هوایی و زمینی استان صعده را در مرز با یمن مورد حمله قرار داد و در حمله خمپاره‌ای و موشکی به شهر رازح خسارات مالی بسیاری به منازل و مزارع مردم وارد کرد.

از سوی دیگر، رسانه‌های سعودی از کشته شدن 5 نفر از نظامیان خود در جنوب این کشور و در درگیری با نیروهای انصار الله خبر داد.

بنا بر اعلام این رسانه‌ها، حمد بن محمد مقهد حمدی، افسر نظامی به همراه 4 سرباز سعودی در درگیری‌های مناطق جنوبی که شامل جیزان، نجران و عسیر می‌باشد، به دست نیروهای انصارالله به هلاکت رسیده‌اند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.