ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77870
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۰۳
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

ادعاهای بی‌اساس یک مقام عربستان علیه ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، ایسنا به نقل از اسکای نیوز عربی، عبدالله المعلمی، نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در اظهاراتی مدعی شد که عربستان خواستار مجازات کسانی است که با گلوله قناصه در غزه با بشکه‌های انفجاری و با حمایت نظام ایران در سوریه به کشت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، ایسنا به نقل از اسکای نیوز عربی، عبدالله المعلمی، نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در اظهاراتی مدعی شد که عربستان خواستار مجازات کسانی است که با گلوله قناصه در غزه با بشکه‌های انفجاری و با حمایت نظام ایران در سوریه به کشت و کشتار می‌پردازند.

وی با طرح ادعاهایی علیه جمهوری اسلامی ایران افزود که ما همچنین خواستار مجازات کسانی هستیم که به وسیله‌ شبه نظامیان در لبنان، سوریه و دیگر مکان‌ها به کشتار فعلی می‌پردازند.

نماینده عربستان در سازمان ملل مدعی شد که شبه نظامیان  ایران به کشتار منظم در بیش از یک کشور می‌پردازند و باعث ایجاد مشکلات برای مردم یمن شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، این ادعا در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان همواره تاکید می‌کنند جمهوری اسلامی ایران هیچ دخالتی در امور داخلی یمن ندارد و خواستار ایجاد راه حل مسالمت آمیز برای حل بحران یمن است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.