ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77875
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
شیراز|مستند « سردار مهرنجان» در صداوسیمای استان فارس تولید شد

شیراز|مستند « سردار مهرنجان» در صداوسیمای استان فارس تولید شد

محمدجواد حسن‌شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به تولید مستند « سردار مهرنجان» اظهار داشت: مستند رادیویی « سردار مهرنجان» سرگذشت زندگی و رشادت برادران شهید «عبدالرسول محمودی» در دوران دفاع مقدس و «ستار محمودی» شهید مدافع حرم است.  وی با بیان اینکه این مستند در نخستین رزمواره شهدای مدافع حرم مقام […]

محمدجواد حسن‌شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به تولید مستند « سردار مهرنجان» اظهار داشت: مستند رادیویی « سردار مهرنجان» سرگذشت زندگی و رشادت برادران شهید «عبدالرسول محمودی» در دوران دفاع مقدس و «ستار محمودی» شهید مدافع حرم است. 

وی با بیان اینکه این مستند در نخستین رزمواره شهدای مدافع حرم مقام دوم را کسب کرده است، گفت: براساس طرح سردار مهرنجان، محمد محمودی نورآبادی، برادر شهید به زادگاهش مهرنجان در 40کیلومتری نورآباد ممسنی بازمی‌گردد و با زبان داستان زندگی پر فراز و نشیب خانواده و سرگذشت برادران شهیدش را روایت می‌کند. 

حسن‌شاهی افزود: مستند سردار مهرنجان 30 آذرماه 96 ضبط شد و کار تدوین آن حدود یک هفته طول کشید و برای پخش از رادیو فارس و دیگر رادیوهای کشوری آماده شد. 

این تهیه‌کننده و مستندساز رادیویی بیان کرد: امین فخارپور صدابردار، محمد محمودی نورآبادی راوی و زینب شفیعی کار ضبط آواها و شروه‌خوانی، حمید اکبرپور مشاور و ویراستار و سید علی حسینی مدیر تولید این اثر بودند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم حسن‌شاهی تهیه‌کننده و نویسنده رادیو فارس است که با هنر مندان رادیو فارس مجموعه‌ای از مستندهای رادیویی با موضوع دفاع مقدس، پیر غلامان حسینی و فارس‌شناسی تهیه و نویسندگی کرده است و در جشنواره‌های بین‌المللی، ملی و مراکز استان‌ها برگزیده شده است.

مستندهایی نظیر روز امتحان، لب تشنگان عشق، مرثیه‌خوان آفتاب، گل بانکو، مروارید سبز، انارستان و سردار مهرنجان در کارنامه حسن‌شاهی دیده می‌شود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.