ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77886
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
ادعای خبرگزاری اماراتی: دو کشتی متعلق به نیرو‌های انصارالله در دریای سرخ منهدم شد

ادعای خبرگزاری اماراتی: دو کشتی متعلق به نیرو‌های انصارالله در دریای سرخ منهدم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل آژانس خبری امارات، نیروی دریایی  امارات متحده عربی امروز چهارشنبه مدعی شد دو کشتی  متعلق به  نیروهای انصارالله را در دریای سرخ هدف قرار داده و منهدم کرده است. ارتش امارات متحده عربی با انتشار بیانیه ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل آژانس خبری امارات، نیروی دریایی  امارات متحده عربی امروز چهارشنبه مدعی شد دو کشتی  متعلق به  نیروهای انصارالله را در دریای سرخ هدف قرار داده و منهدم کرده است.

ارتش امارات متحده عربی با انتشار بیانیه ای مدعی شد این دو کشتی نظامی یک نفت کش تجاری را تهدید کردند. در بخش دیگری از این بیانیه آمده است دو کشتی دیگر (متعلق به انصار الله) موفق به ترک محل شدند.

مقامات نیروهای انصارالله تاکنون واکنشی به این بیانیه نشان نداده اند.

امارات متحده عربی یکی از اعضای ائتلاف سعودی به سرکردگی عربستان است که از سال 2015 در جنگ نابرابر علیه کشور کوچک یمن شرکت کرده است. امروز چهارشنبه نیز متجاوزان ائتلاف سعودی مناطقی در استان صعده یمن را هدف شدیدترین حملات موشکی و توپخانه ای قرار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.