ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77935
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
خرم‌آباد|موکب‌های لرستان در نجف و کربلا پذیرای 15000 زائر است

خرم‌آباد|موکب‌های لرستان در نجف و کربلا پذیرای 15000 زائر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: باید تلاش کنیم مردم لرستان نسبت به مابقی استان‌ها راحت‌تر در این مراسم شرکت کنند، وظیفه ما به‌عنوان مجموعه دستگاه‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: باید تلاش کنیم مردم لرستان نسبت به مابقی استان‌ها راحت‌تر در این مراسم شرکت کنند، وظیفه ما به‌عنوان مجموعه دستگاه‌های استان این است که تسهیل گری برای مردم استان داشته باشیم.

وی افزود: کمیته‌ها باید تشکیل شود و جلسات را برگزار کنند همچنین لیست مهم‌ترین اقدامات، اشکالات و مهم‌ترین پیشنهادات را به ما ارائه دهند.

استاندار لرستان عنوان کرد: در راستای پذیرایی از زائرانی که در استان تردد می‌کند وظیفه‌داریم بنابراین باید در ورودی و خروجی استان زائران را هدایت کنیم و امکانات خدماتی، بهداشتی و درمانی را برای زائران فراهم کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: دستگاه‌های دولتی باید آمادگی لازم را داشته باشند تا خدمات‌رسانی به مسافران به‌خوبی انجام شود؛ سال‌های گذشته در مهران کارهای عمرانی انجام دادیم که امسال در قانون بودجه ردیف اعتباری برای استان‌هایی که متولی این کار هستند لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: باید یک شماره‌حساب اعلام شود و همه تبلیغ کنیم که نذورات به همین حساب واریز شود، هدف بر این است که از پنج هزار نفر در نجف و 10 هزار نفر در کربلا پذیرایی شود همچنین کل هزینه باید زیر نظر ستاد باشد و نظارت‌ها زیر نظر صورت گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.