ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77963
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
  • 343 بازدید
  • ارسال توسط :

صلح آل‌سعود و اسرائیل اسلام انحرافی است/ تمسک به قرآن و اهل‌بیت(ع) به معنای عمل به آن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خوزستان، نشست جامعه قرآنی استان خوزستان به میزبانی مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) (حوزه علمیه آیت‌الله کعبی) شامگاه ۳ خردادماه با حضور قاریان، حافظان، پیشکسوتان، گروه‌های تواشیح و مسئولان برگزار شد. آیت‌الله نجم‌الدین طبسی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خوزستان، نشست جامعه قرآنی استان خوزستان به میزبانی مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) (حوزه علمیه آیت‌الله کعبی) شامگاه ۳ خردادماه با حضور قاریان، حافظان، پیشکسوتان، گروه‌های تواشیح و مسئولان برگزار شد.

آیت‌الله نجم‌الدین طبسی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم در این مراسم عنوان کرد: زمانی که امویان به مدینه حمله کردند و ده هزار نفر را سر بریدند و به نوامیس مردم تعدی کردند، امام زین‌العابدین(ع) به مردم پناه داد.

تمسک به قرآن و اهل‌بیت به معنای حب و دوست داشتن نیست، بلکه به معنای عمل به آن است

وی ادامه داد: در حال حاضر آل‌سعود با اسرائیل اعلام صلح کرده و در جنگ با یمن و سوریه است و این همان اسلام انحرافی است. اگر ما می‌خواهیم به بدبختی دچار نشویم باید بنا به حدیث نبوی ثقلین به قرآن و اهل‌بیت(ع) تمسک جوییم. تمسک به قرآن و اهل‌بیت به معنای حب و دوست داشتن نیست، بلکه به معنای عمل به آن است.

آیت‌الله طبسی گفت: امروز سردمداران و مدعیان اسلام آبروی مسلمین را برده‌اند. می‌بینیم که وقتی یک دختر هنجارشکنی می‌کند، روسری از سر برمی‌دارد و پلیس به او تذکر می‌دهد، در فضای مجازی حرف از تعدی به حقوق زنان می‌شود اما هیچ‌کس در برابر کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی هیچ نمی‌گوید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گت: در فاجعه منا نزدیک به د‌ه‌هزار نفر از بین رفتند، چگونه ممکن است حتی یک پلیس سعودی هم آسیب نبیند؛ این برنامه‌های خودشان است. مکه متعلق به همه مسلمین است و باید شورایی اداره شود.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب فرمود: «قبل از اینکه استعمارگران اسرائیل را بکارند آل سعود را کاشتند.» مصیتی برای امت اسلام رهاه انداختند؛ یمن و سوریه را تل خاک کردند. اسرائیل بعد از اشغال فلسطین 60 مسجد را تخریب کرد و آل‌سعود در 60 روز اشغال بحرین، 180 مسجد را تخریب کرد. آل‌سعود همه آثار اهل بیت(ع) در عربستان را از بین برده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا خوزستان در این مراسم از مجید یونسی از پیشکسوتان قرآن کریم و خیر سازنده مساجد و حسینیه‌ها تقدیر شد.

همچنین در این مراسم کتانباف شهردار اهواز، علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، حجت‌الاسلام رستمی‌فر معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز حضور داشتند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.