ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77983
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۶:۱۲
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن ۳۰ شبه نظامی سودانی و سعودی در غرب یمن

کشته و زخمی شدن ۳۰ شبه نظامی سودانی و سعودی در غرب یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تعدادی از نظامیان سعودی و عناصر شبه نظامی سودانی وابسته به ائتلاف سعودی دیروز پنجشنبه در درگیری با نیروهای یمنی کشته و زخمی شدند. یک منبع نظامی وابسته به وزارت دفاع یمن به خبرگزاری اسپوتنیک گفته که «مزدوران وابسته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تعدادی از نظامیان سعودی و عناصر شبه نظامی سودانی وابسته به ائتلاف سعودی دیروز پنجشنبه در درگیری با نیروهای یمنی کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی وابسته به وزارت دفاع یمن به خبرگزاری اسپوتنیک گفته که «مزدوران وابسته به دولت مستعفی یمن، سه روز تلاش کردند تا به پشتیبانی شبه نظامیان سودانی و سعودی و پشتیبانی هوایی ائتلاف به سمت گمرک‌های شهرستان حرض و شمال صحرای میدی استان حجه پیشروی کنند.»

منبع نظامی تاکید کرد که «نیروهای ارتش یمن و انصارالله موفق شدند با وجود ۴۰ بار حمله هوایی ائتلاف سعودی، تلاش شبه نظامیان برای نفوذ به دو منطقه حرض و میدی را خنثی کنند. در این عملیات ۳۰ نفر از شبه نظامیان کشته و یا زخمی شدند.»

منابع یمنی همچنین از کشته و زخمی شدن هفت نفر از نظامیان سعودی و عناصر «مزدور» سودانی مستقر در جازان توسط تک تیراندازان یمنی خبر دادند.

یک منبع نظامی یمن می گوید که هفت نفر از نظامیان سعودی و شبه‌نظامیان سودانی در شمال و جنوب منطقه وادی المعین در جازان واقع در جنوب عربستان کشته شدند.

یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می رود، چرا که از دقت بالایی در عملیات هدف‎گیری برخوردار است.

عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جدید میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون ده‎ها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شدند.

حملات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، بیش از سه سال است که آغاز شده و موجب شهادت و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است.

مسئولان وابسته به انصارالله اعلام کردند که از ابتدای بمباران و حملات عربستان سعودی و ائتلاف آن به یمن در مارس ۲۰۱۵ تاکنون، بیش از ۳۶ هزار غیرنظامی یمنی شهید و زخمی شده‎اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.