ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77985
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۶:۲۴
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار جدید سازمان ملل نسبت به خطر گرسنگی در یمن

هشدار جدید سازمان ملل نسبت به خطر گرسنگی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از پایگاه خبری الجزیره نت؛ مارک لوکوک در این باره گفت: نزاع و درگیری در یمن سبب ایجاد محدودیت بیشتر در فعالیت‌های انسانی شده، این در حالی است که 22 میلیون یمنی نیازمند حمایت و کمک‌های انسانی هستند. وی با اشاره […]

هشدار جدید سازمان ملل نسبت به خطر گرسنگی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از پایگاه خبری الجزیره نت؛ مارک لوکوک در این باره گفت: نزاع و درگیری در یمن سبب ایجاد محدودیت بیشتر در فعالیت‌های انسانی شده، این در حالی است که 22 میلیون یمنی نیازمند حمایت و کمک‌های انسانی هستند.

وی با اشاره به این که ناامنی شدید غذایی و خطر قحطی، زندگی 8 و نیم میلیون شهروند یمنی را تهدید می‌کند، نسبت به افزایش درگیری‌ها در هفته‌های اخیر و کاهش واردات کالاهای اساسی به یمن هشدار داد.

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور انسانی گفت: حملات هوایی ائتلاف عربی زندگی شهروندان یمنی در معرض خطر قرار داده و در نتیجه این حملات تاکنون بسیاری از یمنی‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

وی در آغاز سال جاری میلادی نیز با اشاره به این که اوضاع یمن هیچ تغییری نکرده، اعلام کرد: یمن بدترین مصیبت انسانی در 50 سال اخیر را تجربه می‌کند.

انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.