ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78021
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :

کوتاه از سراسر جهان

آمریکارویترز: «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل، هنگام سخنرانی در دانشگاه «هاستون» آمریکا، مورد اعتراض دانشجویان قرار گرفت. دانشجویان در شعارهای خود، هیلی را جنایتکار و شریک رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین دانستند.فلسطین اشغالیایسنا: «اسرائیل گاتس» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم قصد دارد آمریکا را برای پذیرش حاکمیت […]

آمریکا
رویترز: «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل، هنگام سخنرانی در دانشگاه «هاستون» آمریکا، مورد اعتراض دانشجویان قرار گرفت. دانشجویان در شعارهای خود، هیلی را جنایتکار و شریک رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین دانستند.
فلسطین اشغالی
ایسنا: «اسرائیل گاتس» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم قصد دارد آمریکا را برای پذیرش حاکمیت اسرائیل بر «جولان اشغالی» تحت فشار قرار دهد. به گفته وی، هم‌اکنون مذاکرات میان تل‌آویو و واشنگتن بر سر این موضوع، جریان دارد.آمریکا بزرگ‌ترین حامی رژیم صهیونیستی است و دست این رژیم را برای هرگونه جنایت و اقدام غیرقانونی، باز گذاشته است.
آمریکا
خبرگزاری صداوسیما: «دونالد ترامپ» در صفحه توئیتر خود نوشت: «عجیب نیست که مردان و زنان در پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) شروع به انتقاد از (جیمز) کومی (رئیس سابق اف‌بی‌آی)، (اندرو) مک کابی (معاون سابق مدیر اف‌بی‌آی) و همه مقامات ضعیف و فاسد سیاسی در رده‌های بالای اف‌بی‌آی کرده‌اند. کومی فردی فاسد و وحشتناک بوده و بیشترین صدمات را به اف‌بی‌آی وارد کرده است.» ترامپ در توییتی دیگر نوشت: «جیمز» کلپر (مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا) اکنون اذعان کرده که از ستاد تبلیغاتی من جاسوسی شده است. دلارهای زیادی برای این جاسوسی هزینه شده است. یکی از بزرگترین رسوایی‌های سیاسی در تاریخ آمریکا را شاهدیم.»
یمن
المسیره: یگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک راهبردی از نوع «بدر-1»، بندر جیزان در عمق خاک عربستان را هدف قرار داد.افزایش برد و دقت در هدف‌زنی موشک‌های یمن، سران ریاض و آمریکا را به شدت نگران کرده است.رژیم سعودی ششم فروردین سال 1396 یمن را هدف تجاوز نظامی قرار داد. با گذشت زمان، یمنی‌ها با حملات موشکی خود به عربستان، شرایط را تا حدود زیادی به نفع خود تغییر دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.