ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78022
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

اعتراف بی‌سابقه صهیونیست‌ها به مشارکت مستقیم در جنگ یمن

مشارکت رژیم صهیونیستی در تجاوز سعودی‌ها به یمن در سه سال گذشته همواره به عنوان یک احتمال جدی مطرح شده بود. بسیاری از کارشناسان گفته‌اند تل‌آویو به صورت پنهانی در کنار عربستان به یمن حمله می‌کند. حالا یک رسانه صهیونیستی اعلام کرده، این تحلیل‌ها درست است و اسرائیل در این جنگ مشارکت مستقیم دارد. به […]

مشارکت رژیم صهیونیستی در تجاوز سعودی‌ها به یمن در سه سال گذشته همواره به عنوان یک احتمال جدی مطرح شده بود. بسیاری از کارشناسان گفته‌اند تل‌آویو به صورت پنهانی در کنار عربستان به یمن حمله می‌کند. حالا یک رسانه صهیونیستی اعلام کرده، این تحلیل‌ها درست است و اسرائیل در این جنگ مشارکت مستقیم دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از العالم، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» به گفته‌های فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در اجرای چند حمله با هواپیماهای اف 35 در دو جبهه مختلف در خاورمیانه واکنش نشان داده و یمن را احتمالا یکی از این دو جبهه دانسته است. به نوشته این روزنامه صهیونیستی، رژیم صهیونیستی حملاتی را به یمن انجام داده اما ارتش این رژیم حاضر نیست رسما این مسئله را تایید کند.
به نوشته روزنامه اسرائیل الیوم، «تقویت همکاری بین اسرائیل و عربستان به حمله بیشتر اسرائیل به یمن منجر خواهد شد.» این روزنامه در عین حال تاکید کرده «اگر اسرائیل در خصوص وجود یک سلاح «برهم زننده موازنه» در یمن شک کند، بعید نیست که به طور موثر در جنگ علیه این کشور شرکت کند.» اخیرا مرکز پژوهشی بگین سادات در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرده بود که موشک‌های یمنی «بسیار ارتقا یافته و خطرناک» هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.