ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78096
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
سلاح بازدارنده جدید یمنی‌ها

سلاح بازدارنده جدید یمنی‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از اسپوتنیک، یک منبع وابسته به انصارالله یمن اعلام کرد که طی روزهای آتی شاهد تحولات بزرگی در جبهه های جنگ و تاکتیک های نظامی و ادوات خواهیم بود. این منبع در گفتگوی تلفنی با اسپوتنیک بیان کرد: امور غافلگیرکننده زیادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از اسپوتنیک، یک منبع وابسته به انصارالله یمن اعلام کرد که طی روزهای آتی شاهد تحولات بزرگی در جبهه های جنگ و تاکتیک های نظامی و ادوات خواهیم بود.

این منبع در گفتگوی تلفنی با اسپوتنیک بیان کرد: امور غافلگیرکننده زیادی در راه است که نیروی هوایی یمن طی روزهای آینده ارائه خواهد کرد و به توان موشکی برای ایجاد توازن که مناطق راهبردی ائتلاف در عربستان و مناطق تحت کنترل آنها در یمن را هدف قرار می دهد، اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

حمله پهپادی به فرودگاه «ابها» در عربستان شکست یکی از بزرگ‌ترین حملات عربستان در غرب یمن

منبع یمنی تاکید کرد: نیروی هوایی یمن سلاح بازدارنده جدیدی را عرضه خواهد کرد که توان رصد و بمباران اهداف دشمن و مانور و جنگ هوایی را دارا خواهد بود، به ویژه اینکه پس از انهدام پدافند و فرودگاههای یمن از سوی جنگنده های ائتلاف در سال ۲۰۱۵ یمن فاقد آن بوده است.

منبع مذکور افزود: عملیات توسعه همه سلاح ها ادامه دارد و هر آنچه که ما رونمایی می کنیم بومی است و آنگونه که اشاره می شود از خارج یمن نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.