ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78141
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۵:۱۶
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
سلاح جدید یمنی ها

سلاح جدید یمنی ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، یک منبع وابسته به انصارالله یمن اعلام کرد که طی روز‌های آتی شاهد تحولات بزرگی در جبهه‌های جنگ و تاکتیک‌های نظامی و ادوات خواهیم بود. این منبع در گفتگوی تلفنی با اسپوتنیک بیان کرد: امور غافلگیرکننده زیادی در راه است که نیروی هوایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

یک منبع وابسته به انصارالله یمن اعلام کرد که طی روز‌های آتی شاهد تحولات بزرگی در جبهه‌های جنگ و تاکتیک‌های نظامی و ادوات خواهیم بود.

این منبع در گفتگوی تلفنی با اسپوتنیک بیان کرد: امور غافلگیرکننده زیادی در راه است که نیروی هوایی یمن طی روز‌های آینده ارائه خواهد کرد و به توان موشکی برای ایجاد توازن که مناطق راهبردی ائتلاف در عربستان و مناطق تحت کنترل آن‌ها در یمن را هدف قرار می‌دهد، اضافه خواهد شد.

منبع یمنی تاکید کرد: نیروی هوایی یمن سلاح بازدارنده جدیدی را عرضه خواهد کرد که توان رصد و بمباران اهداف دشمن و مانور و جنگ هوایی را دارا خواهد بود، به ویژه اینکه پس از انهدام پدافند و فرودگاه‌های یمن از سوی جنگنده‌های ائتلاف در سال ۲۰۱۵ یمن فاقد آن بوده است.

منبع مذکور افزود: عملیات توسعه همه سلاح‌ها ادامه دارد و هر آنچه که ما رونمایی می‌کنیم بومی است و آنگونه که اشاره می‌شود از خارج یمن نیست.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.