ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7816
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :

تلنگری در تمام شلوغی‌های شهر/ باز هم با یک شهید مدافع حرم باید وداع کرد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، همیشه لحظاتی در زندگی انسان وجود دارند که از یاد رفتنی نیستند. لحظاتی که سرشار از احساسات و عواطف انسانی هستند، به خوبی در ذهن‌ها نقش می‌بندند و خاطرات آن تا همیشه در دل و ذهن فرد باقی می‌ماند. لحظات شورآفرین شادی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، همیشه لحظاتی در زندگی انسان وجود دارند که از یاد رفتنی نیستند. لحظاتی که سرشار از احساسات و عواطف انسانی هستند، به خوبی در ذهن‌ها نقش می‌بندند و خاطرات آن تا همیشه در دل و ذهن فرد باقی می‌ماند.
لحظات شورآفرین شادی یک دیدار و یا غم‌انگیز و جانکاه وداع یکی از لحظاتی هستند که به خوبی در اذهان افراد می‌مانند و هرکس بسته به نوع ظرف وجودی خویش از این لحظات بهره می‌برد. اما امان از لحظات وداع ابدی با دردانه زندگی خویش؛ لحظه‌ای که انسان، نفس هم برای زنده بودن کم می‌آورد از فرط  غم فراق.
حتی تصور آن لحظه که پیکر فرزندی مقابل پدر و مادر قرار می‌گیرد، بسیار سخت است و انسان از لمس احساسات خویش در این لحظه عاجز می‌ماند. به راستی زبان قاصر است از صبر و تحمل مادران و پدران شهدا. آنان که بر پای عهد ازلی با پروردگار ایستادند و دردانه و ثمره عمر خویش را در طبق اخلاص نهادند و دو دستی تقدیم راه دوست کردند.
شهادت، راه پایان‌ناپذیری در طول تاریخ بشری است که هیچگاه بسته نبوده و نخواهد بود. همیشه راهی به سوی آسمان وجود دارد اما باید طبق دستورات وحی عمل کرد تا بتوان به سرمنزل مقصود رسید. آری! امروز هم راه شهادت باز است و هنوز افرادی هستند که جانانه راه عشق را طی می‌کنند تا به معشوق ازلی دست یابند.
شهدای مدافع حرم یا شهدای نسل سوم انقلاب اسلامی همان کسانی هستند که توانستند به راه‌های عروج به آسمان دست یابند و چه زیبا پرگشودند در آن زمانی که ما در شلوغی‌های شهر سردرگم گرفتاری‌ها و مسائل روزمره خودمان هستیم و یک لحظه به خود می‌آییم و خبر می‌آورند شهیدی در راه دفاع از حرم‌های خاندان ‌آل الله پر کشید.
خبر عروج یکی از آنان، همین چند روز اخیر به گوشمان رسید. شهید «صادق محمدزاده» از شهدای لشکر تیپ فاطمیون، یکی از هزاران سالک راه حق و بندگی بود که حتی عروجش هم زیبا و معنادار بود چرا که در سالروز شهادت رئیس و مؤسس مکتب جعفری، امام جعفر صادق(ع) و صادق آل محمد همین امسال بود که بال گشود و پر کشید و رفت.
مراسم وداع خانواده این شهید امروز، 13 مردادماه در محل کنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس برگزار شد اما چه ولوله‌ای به پا بود، همه اقوام و خویشان و دوستانش بر گرد پیکر مطهرش جمع شده بودند. صدای آه‌ها و ناله‌ها بود که از عمق جان‌ها به گوش می‌رسید. عده‌ای از هم‌رزمانش هم در کنار تابوتش آرام آرام اشک می‌ریختند و در دل نجواها داشتند.
البته باز هم مراسم وداعی برای اقشار مختلف مردم و تمام دوست‌داران راه مکتب عشق و بندگی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در محل امامزاده سیدمحمد(ع) محله ده پیاله شیراز برگزار خواهد شد.
قرار است که فردا ساعت 7:15 صبح نیز مراسم زیارت عاشورایی با حضور پیکر شهید محمدزاده در محل کنگره سرداران و 15 هزار شهید برگزار شود و سپس پیکر مطهرش برای تشییع و خاکسپاری در ساعت 8:15 به سمت گلزار شهدای شیراز منتقل شود.
و در پایان باز هم باید تأکید کرد که همه مردم جهت حضور در مراسم‌هایی که متعلق به حماسه‌سازان مکتب عشق و بندگی هستند، دعوتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن