ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78163
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۴۹
  • 324 بازدید
  • ارسال توسط :

یک رسانه قطری: مذاکره ائتلاف‌های النصر و سائرون به مراحل پیشرفته رسیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه العربی الجدید به نقل از یک عضو ائتلاف النصر با اعلام این خبر اعلام کرد: پیشرفت زیادی در مذاکرات جاری با سائرون به منظور تشکیل بزرگترین فراکسیون پارلمانی به عنوان مقدمه‌ای برای معرفی نامزد نخست وزیری حاصل شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه العربی الجدید به نقل از یک عضو ائتلاف النصر با اعلام این خبر اعلام کرد: پیشرفت زیادی در مذاکرات جاری با سائرون به منظور تشکیل بزرگترین فراکسیون پارلمانی به عنوان مقدمه‌ای برای معرفی نامزد نخست وزیری حاصل شده است.

وی افزود: سخن از مباحث کلی وارد جزئیات مربوط به ساختار دولت آینده شده است.

این عضو ائتلاف نصر گفت: مذاکرات ساعات اخیر حاکی است که شانس العبادی برای تصدی پست نخست وزیری برای دومین بار در سایه عدم هرگونه اعتراض جریان صدر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ائتلاف سائرون بر چند موضوع نظیر از بین بردن فساد و پایان دوران سهمیه بندی طایفه‌ای و تشکیل یک دولت پدرانه با مشارکت همگان تمرکز داشت.

این عضو ائتلاف النصر تاکید کرد: تماس‌های ائتلاف النصر محدود به سائرون نشده است و تحرکات جدیدی برای رایزنی با ائتلاف الحکمه به ریاست عمار الحکیم و ائتلاف الوطنیه به ریاست ایاد علاوی و ائتلاف القرار العراقی به ریاست اسامه النجفی وجود دارد.

وی افزود: مذاکرات با احزاب کرد عراقی نیز به طور طبیعی بدون هرگونه مشکلی برگزار شد، اما هنوز به صورت نهایی در نیامده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.