ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78173
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
افزایش شانش نخست وزیری العبادی

افزایش شانش نخست وزیری العبادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، روزنامه «العربی الجدید» چاپ قطر روز یکشنبه نوشت: گفتگوهای میان ائتلاف النصر به رهبری حیدرالعبادی و ائتلاف سائرون به رهبری مقتدا صدر به مراحل پیشرفته رسیده  و از کلیات وارد جزئیات شده است.  این روزنامه همچنین به نقل از یک منبع عضو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، روزنامه «العربی الجدید» چاپ قطر روز یکشنبه نوشت: گفتگوهای میان ائتلاف النصر به رهبری حیدرالعبادی و ائتلاف سائرون به رهبری مقتدا صدر به مراحل پیشرفته رسیده  و از کلیات وارد جزئیات شده است.

 این روزنامه همچنین به نقل از یک منبع عضو ائتلاف النصر نوشت: گفتگوها از مراحل ابتدایی به مراحل پیشرفته رسیده و از کلیات وارد جزئیات شده است.

این منبع افزود: پیشرفت بزرگی در گفتگوهای جاری با ائتلاف سائرون به هدف تشکیل بزرگترین فراکسیون پارلمانی و به تبع آن انتخاب نخست وزیر جدید حاصل شده است و گفتگوها از کلیات به جزئیات مربوط به ساختار دولت آینده منتقل شده است.

منبع یاد شده با اشاره به اینکه گفتگوهای ساعات اخیر با توجه به عدم اعتراض جریان صدر از افزایش شانس العبادی برای تصدی دوباره سمت نخست وزیری عراق حکایت دارد، یادآور شد: ائتلاف سائرون بر مسائل مختلفی نظیر مبارزه با فساد، پایان دوران سهمیه بندی های سیاسی و تشکیل دولتی پدرانه و متشکل از همه جناح ها تاکید کرده است.

منبع مذکور با بیان اینکه تماس های ائتلاف النصر به ائتلاف سائرون منحصر نشده، از وجود تحرکات جدی به سوی ائتلاف الحکمه به ریاست عمار حکیم و ائتلاف الوطنیه به ریاست ایاد علاوی و القرار به ریاست اسامه نجیفی خبر داد.

وی بیان کرد: گفتگوها با احزاب کرد نیز قطع نشده اما نهایی هم نشده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.