ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78177
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
سودان رسما پایان حضور نیروهای این کشور در جنگ یمن را اعلام کرد

سودان رسما پایان حضور نیروهای این کشور در جنگ یمن را اعلام کرد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، حزب کنگره ملی حاکم سودان نتیجه ارزیابی ها درباره تداوم حضور نیروهای سودانی در یمن را اعلام و بر ادامه  حضور این نیروها در چارچوب ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان سعودی علیه یمن تاکید کرد.  «عبدالرحمن الخضر» رئیس بخش سیاسی حزب کنگره […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، حزب کنگره ملی حاکم سودان نتیجه ارزیابی ها درباره تداوم حضور نیروهای سودانی در یمن را اعلام و بر ادامه  حضور این نیروها در چارچوب ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان سعودی علیه یمن تاکید کرد.

 «عبدالرحمن الخضر» رئیس بخش سیاسی حزب کنگره ملی سودان گفت: این حزب از تداوم حضور نیروهای سودانی در چارچوب ائتلاف عربی علیه یمن و تداوم مشارکت نیروهای مسلح این کشور در عملیات طوفان قاطعیت حمایت می کند زیرا  سودان بخشی از یک ائتلاف بزرگ است.
الخضر افزود: این حزب تداوم حضور در ائتلاف عربی برای بازگرداندن مشروعت در یمن را بررسی کرد و پس از ارزیابی های دقیق، نسبت به تداوم حضور این کشور در چارچوب ائتلاف عربی رای داد.

وی مدعی شد: محور اصلی چنین تصمیمی، محور استراتژیکی آن است زیرا سودان بخشی از کل و جزئی از یک ائتلاف بزرگ است لذا باید نگرش راهبردی بر هر نگرش عاطفی دیگری ترجیح داده شود.

عمر البشیر رئیس جمهور سودان پیش از این گفته بود که سودان از نقش عربی خود برای بازگرداندن آنچه مشروعیت در یمن خواند، پا پس نمی کشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.