ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7822
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
3 خوزستانی به مسابقات اسکیت ماراتن کشور اعزام شدند/ عضویت 7 فرنگی‌کار خوزستانی در تیم‌ملی نوجوانان

3 خوزستانی به مسابقات اسکیت ماراتن کشور اعزام شدند/ عضویت 7 فرنگی‌کار خوزستانی در تیم‌ملی نوجوانان

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، سه ورزشکار خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی اسکیت ماراتن کشور شرکت خواهند کرد. رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی اسکیت ماراتن از 14 مردادماه در کرمانشاه برگزار می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. ‌محسن ممبینی، حمید خلیلی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، سه ورزشکار خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی اسکیت ماراتن کشور شرکت خواهند کرد.

رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی اسکیت ماراتن از 14 مردادماه در کرمانشاه برگزار می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

‌محسن ممبینی، حمید خلیلی و ‌حسین بغلانی، سه خوزستانی شرکت‌کننده در این مسابقات هستند که در مسافت 42 کیلومتر با حریفان خود رقابت می‌کنند.

اهدای شال متبرک حرم حضرت زینب(س) به نماینده مجلس

یکی از ورزشکاران مسجدسلیمانی مدافع حرم شال متبرک حرم حضرت زینب کبری(س) را به نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس  اهدا کرد.

در این آئین ورزشکار مدافع حرم فریدون اسماعیلی به نمایندگی از ورزشکاران شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا شال متبرک حرم حضرت زینب کبری(س) را به علی‌عسکر ظاهری عبده‌وند، نماینده مردم این 4 شهرستان خوزستان در مجلس شورای اسلامی اهدا کرد.

همچنین این مدافع حرم شال سبز متبرک حرم بی بی دو عالم حضرت زینب (س) را به گردن فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان آویخت.

عضویت 7 فرنگی‌کار خوزستانی در تیم‌ملی نوجوانان

هفت ورزشکار خوزستانی با عضویت در تیم‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان، در رقابت‌های بین‌المللی جام کازاراشویلی حضور می‌یابند.

رقابت‌های بین‌المللی جام کازاراشویلی 15 تا 18 مردادماه در شهر تفلیس کشور گرجستان برگزار می‌شود که محمد حاجی‌وند در وزن 42 کیلوگرم، محمد حسینوند و پویا دادمرز در وزن 50 کیلوگرم، رضا جمالی‌منش در وزن 54 کیلوگرم، یوسف حسینوند و علی ناقوسی در وزن 63 کیلوگرم و محمدمهدی خوشبخت در وزن 69 کیلوگرم از خوزستان در این رقابت‌ها به روی تشک خواهند رفت.

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی خوزستان

رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم همگانی خوزستان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

این مسابقات 14 مردادماه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) در جهت رشد و توسعه ورزش همگانی و ترویج فرهنگ ترافیک و ایمنی در اهواز برگزار می‌شود.

رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم همگانی خوزستان در کلاس های 1500 تا 2000 سی‎سی و آزاد برای آقایان و در یک کلاس برای بانوان برگزار خواهد شد.

سهمیه هر شهرستان برای حضور در این رقابت ها پنج ورزشکار آقا و دو اتومبیلران خانم است و در پایان نیز به تمام شرکت‎کنندگان گواهی حضور در مسابقات اهدا می‌شود.

تشییع پیکر پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان

زنده‌یاد الله‌داد وحیدی، پیشکسوت و عضو سابق هیئت مدیره باشگاه دارایی مسجدسلیمان که 10 روز قبل در پی ناراحتی شدید ریوی در بیمارستان بستری شده بود، در سن 67 سالگی در بیمارستان جم تهران دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع پیکر پیشکسوت و عضو سابق هیئت مدیره باشگاه دارایی مسجدسلیمان با حضور اقشار مختلف مردم و ورزشکاران و ورزشدوستان مسجدسلیمانی برگزار شد و آن مرحوم در قبرستان چهاربیشه آرام گرفت.

دعوت داردان و شجاعی به اردوی ملی‎پوشان هندبال نوجوانان

اردوی آماده‎سازی تیم‎ملی نوجوانان جهت حضور شایسته و قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین، از پانزدهم تا بیست‎وهشتم مردادماه در تهران برگزار خواهد شد که مهدی رهبری سرمربی تیم نوجوانان 22 بازیکن را به این اردو دعوت شدند.

دو خوزستانی حاضر در اردوهای قبلی، به همراه 20 بازیکن دیگر از سایر استان‎ها، به اردوی جدید نیز دعوت شدند تا این دو همچنان در جمع ملی‎پوشان حضور دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن