ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 78300
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۴:۴۱
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :

فرزندان شما با اتکا به توان داخل به دنبال عبور از شعار، با شعور تحقق ما میتوانیم هستند/من با چشم خود می‌بینم حججی‌ها درکنار شما ایستاده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسنا جمشیدی دانشجوی دندانپزشکی عضو گروه جهادی منتظران ظهوربه نمایندگی از گروه‌های جهادی و دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار دانشجویی رهبر معظم انقلاب که به رسم هر سال در ماه مبارک رمضان با حضور نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی، گروه‌های جهادی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسنا جمشیدی دانشجوی دندانپزشکی عضو گروه جهادی منتظران ظهور
به نمایندگی از گروه‌های جهادی و دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار دانشجویی رهبر معظم انقلاب که به رسم هر سال در ماه مبارک رمضان با حضور نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی، گروه‌های جهادی و نشریات دانشجویی برگزار می شود در سخنانی گفت:من به نمایندگی از طرف هزاران گروه جهادی فعال در کشور از قلب روستا‌های محروم و مرزی از کنار مردم صبور، امیدوار و عاشق انقلاب خدمت شما رسیده ام.
وی افزود:با افتخار عرض میکنم که عضو کوچکی هستم از بزرگترین گروه جهادی تخصصی دندانپزشکی کشور با نام منتظران ظهور، گروه جهادی منتظران ظهور دارای ۲۰۰ عضو فعال دندانپزشک که تا به امروز ۱۵ هزار نفر را در مرز‌های ایران و حاشیه شهر‌ها درمان کرده است.
جمشیدی اضافه کرد:گروه جهادی نه تنها دانشجویان بلکه فارغ التحصیلان، اساتید، نخبگان دانشگاه با همه سلایق و گرایش‌های سیاسی و مذهبی را شامل می‌شوند. در یک کلام جهادی نقطه وحدت مردمی است.

این دانشجوی جهادگر در ادامه یادآورشد:جهادگرانی که با عزمی راسخ همانند جوانان دهه شصت که خودجوش جهاد سازندگی را راه اندازی کردند و حالا در گروه‌های جهادی و مردمی بی ادعا کار می‌کنند. امدادرسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه تجربه موفق حضور گروه‌های جهادی مردمی است.
جمشیدی خاطر نشان کرد:من اینجا چه بگویم که حرف نو باشد. از دستورات مکرر شما در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی، حمایت از تولید، مهاجرت از روستاه و حاشیه نشینی شهر‌ها فراتر باشد. من اینجا آمده ام که بگویم جوانان دانشگاهی و نخبگان در روستا‌های محروم با توکل به خدا با دست‌های خالی و اتکا به توان داخل و نیرو‌های بومی به این تاکیدات جامه عمل پوشاندند

عضو گروه جهادی منتظران ظهور ادامه داد: جوانانی از دل دانشگاه با حضور و لمس مشکلات در روستا و با تخصصی کردن جهادی و پیدا کردن را حل‌های بومی برای رفع مشکل مناطق محروم مانند رفع مشکل آب و کشاورزی، ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها براساس ظرفیت موجود آن منطقه، حمایت از تولید و کالای داخلی با خرید تولیدات روستایی اثبات کردند راه حل مشکلات بزرگ کشور چیزی جز اتکا به داخل، اعتماد به نیرو‌های جوان و بومی نیست و نباید به دنبال رفع محرومیت و حل مشکلات از طریق نسخه‌های ترجمه شده غربی بود.

وی اظهار داشت:رهبر من،آیا حضور این چنینی و لمس مشکلات از نزدیک راهگشای مشکلات کشور نیست؟آیا نباید مدیران کشور و هر فردی که در جمهوری اسلامی ایران به پست و مقام تاثیرگذاری می‌رسد یک روز از سال را در اردو‌های جهادی شرکت کند نه برای گرفتن عکس یادگاری که برای لمس محرومیت و فقر؟عدم توجه به روستا و مهاجرت بی رویه که باعث ایجاد حاشینه نشینی شهر‌ها شده است در کنار نبود برنامه و عدم شرح وظایف دستگاه‌های دولتی در مورد خدمت رسانی به حاشیه شهر‌ها باعث سردرگمی و عدم پشتیبانی مناسب از گروه‌های جهادی برای مناطق مهم شده است.آیا نیازمند تغییر سیاست و نگاه ویژه‌ای نیست تا بتوان از ظرفیت بزرگ گروه‌های جهادی برای این مناطق استفاده کرد؟آیا نمیتوان از ظرفیت گروه‌های جهادی دانشگاهی بعنوان معین دستگاه‌های دخیل در امر محرومیت زدایی استفاده کرد؟و فرصتی دیگر برای محرومیت زدایی، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمانی که با برکت انقلاب اغاز شد و اکنون می‌رود که رسالت راستین خود را برای انقلاب و آرمان‌های حضرت امام راحل ایفا کند.
وی افزود:دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب است شبکه‌ای با بیش از ۴۰۰ واحد ومرکز در سارسر کشور و هزاران استاد و دانشجو، امروز با نفسی که شما در دانشگاه دمیدیدشاهد رویش گروه‌های کوچک مقاومت علمی برای حل مسائل هستیم. نه فقط مسائل دانشگاه بلکه مسائل کشور، دانشگاهی جهادی و مسئله محور برخاسته است که تمام را‌های فشار استکبار را شناسایی و سد کند و برای هر مسئله راه حل بیابد، به برکت خون شهدای انقلاب جا‌هایی رویش داریم که استکبار تصورش را هم نخواهد کرد.فرزندان شما با اتکا به توان داخل به دنبال عبور از شعار، با شعور تحقق ما میتوانیم هستند، هر کدام از این گروه‌های کوچک، تکه‌ای از پازل موفقیت انقلاب را در دست گرفته و روبه جلو در حرکت و در حال پیشرفتند؛ و برای اولین بار خدمتتان عرض میکنم که رویش‌هایی در دانشگاه آزاد اسلامی در یک سال اخیر اتفاق افتاده است که نقطه عطفی است برای حفاظت از دستاورد‌های شهدا و انقلاب.امروز هزاران مهندس و دکتر که از نسل حاج بهروز پورشریفی هستند در حال ساخت پل خیبر دیگری بروی همه مشکلات هستند که در زمانی نه چندان دور از زیرآب بیرون خواهد آمد به گونه‌ای که دشمن تصور نخواهد کرد.زمان آن است که خسته‌ها و ناامیدان فضای بیشتری به امیواران و تلاشگران جوان بدهند.مگر از اعتماد به شهید شاطری‌ها، طهرانی مقدم‌ها، چمران‌ها ضرر کردیم؟من با چشم خود می‌بینم حججی‌ها را ایستاده در کنار شما که در قاب هیچ دوربینی نیستند، ولی از همان جنسند.

این دانشجوی جهادگر گفت:آقا جان،زنده باشید که انقلاب زنده است و به یاری خداوند و هدایت شما انقلاب اسلامی بلایی بر سر شیطان بزرگ و دنباله هایش در کشور خواهد آورد که تداعی کن:

ما به موسی وحی کردیم که بندگانم را شبانه از مصر حرکت بده و برای آن‌ها از میان دریا‌ها راهی خشک پدید آور و از تعقیب دشمن و غرق شدن در دریا هراسی به خود راه مده. فرعون با سپاهیانش برای تعقیب موسی و یارانش وارد دریا شدند که ناگهان امواج دریا آن‌ها را در کام خود فرو برد.«آیه شریفه ۷۷ تا ۷۹ سوره مبارکه طه»

گویند تمنایی از دوست بکن سعدی
جز دوست نخواهم کرد از دوست تمنایی

والسلام علیکم و رحمه الله

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.