ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78363
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۴:۵۳
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده های شهدای حرم و دفاع مقدس در تهران تجلیل شدند

خانواده های شهدای حرم و دفاع مقدس در تهران تجلیل شدند

برگزاری این آیین توسط سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، با عنوان ستایش عاشقی و با اجرای برنامه های مختلف همراه بود. حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران ازجمله مهمانان این آیین بود که طی سخنانی گفت:هر شهید پرچمی برافراشته شده و سنگری مقاوم در […]

برگزاری این آیین توسط سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، با عنوان ستایش عاشقی و با اجرای برنامه های مختلف همراه بود.
حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران ازجمله مهمانان این آیین بود که طی سخنانی گفت:هر شهید پرچمی برافراشته شده و سنگری مقاوم در برابر دشمنان کوردل است.
وی خاطرنشان کرد: لبنان که تا دیروز اسیر هجوم کشورهای بیگانه بود اینک با جبهه مقاومت بخوبی در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است و عراق که تا دیروز زیرپای چکمه های صدام قرارداشت الان زیر پای رزمندگان مدافعین اسلام قراردارد که توانستند داعش را در شهر موصل به زمین بزنند.
سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران نیز در سخنانی یکی از رویکردهای این سازمان را اجرای برنامه‌های ویژه، ایجاد پیوستی برای تجلیل از شهدا و خانواده هایشان بویژه شهدای مدافع حرم برشمرد.
ویژه‌برنامه ستایش عاشقی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور خانواده‌ معظم شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و جمعی از هنرمندان ارزشی در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد.
شعرخوانی رسول نجفیان و مناجات‌خوانی محمد معتمدی، برپایی غرفه‌های فرهنگی، غرفه ویژه کودک و نوجوان برای کودکان شهدای مدافع حرم از جمله برنامه های این مراسم که جمعی از هنرمندان هم با عنوان هنرمندان ارزشی در آن حضور داشتند.
باغ موزه هنرهای ایران در تجریش واقع است.
تهرام/7243/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.