ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78407
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
  • 257 بازدید
  • ارسال توسط :
کمک 540 میلیارد تومانی خیرین به ایتام در سال 96 + اینفوگرافیک

کمک 540 میلیارد تومانی خیرین به ایتام در سال 96 + اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت خبری کمیته امداد، ابوالقاسم رستگار، با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود 800 هزار حامی فعال در کشور از فرزندان ایتام و محسنین حمایت می‌کنند، گفت: حامیان نیکوکار در حدود 540 میلیارد تومان به ایتام در سال 96 کمک کرده‌اند که این مبلغ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت خبری کمیته امداد، ابوالقاسم رستگار، با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود 800 هزار حامی فعال در کشور از فرزندان ایتام و محسنین حمایت می‌کنند، گفت: حامیان نیکوکار در حدود 540 میلیارد تومان به ایتام در سال 96 کمک کرده‌اند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است.

وی اعلام کرد: بیشترین درصد رشد مشارکت حامیان ایتام و فرزندان محسنین در سال گذشته مربوط به سه استان سمنان با 65 درصد رشد، زنجان با 63 درصد و یزد با 50 درصد است.

رستگار با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود 152 هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد است گفت: سال گذشته متوسط دریافتی ماهانه نقدی آن‌ها 163 هزار و دریافتی غیرنقدی 55 هزار تومان بود.

وی بابیان اینکه این رقم نسبت به سال پیش از آن 34 درصد رشد داشته است، اعلام کرد: ایتام استان‌های قم، البرز و تهران با دریافت ماهانه 340، 330 و 320 هزار تومان بیشترین رقم کمک نقدی را از حامیان خود دریافت کرده‌اند.

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به حمایت این نهاد از کودکان بد سرپرست در قالب طرح محسنین گفت: هم‌اکنون 140 هزار و 411 فرزند محسنین دارای حامی هستند که سرانه نقدی دریافتی ماهانه آن‌ها 65 هزار تومان است.

رستگار گفت: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده در سال 96 متوسط پرداخت نقد هر حامی در ماه حدود 42 هزار تومان و کمک غیر نقدی 14 هزار تومان بود که نسبت به سال گذشته 28 درصد رشد داشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.