ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78451
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
  • 196 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن|سرنگونی پهپاد جاسوسی متجاوزان؛دفع حملات ارتش سعودی در جیزان و عسیر

تحولات یمن|سرنگونی پهپاد جاسوسی متجاوزان؛دفع حملات ارتش سعودی در جیزان و عسیر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را در اطراف گذرگاه "علب" در منطقه عسیر سرنگون کرد. پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سی‌ام آوریل گذشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را در اطراف گذرگاه "علب" در منطقه عسیر سرنگون کرد.

پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سی‌ام آوریل گذشته نیز موفق شده بودند یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را در بخش مرزی "باقم" در استان صعده سرنگون کنند.

نیروهای یمنی همچنین نوزدهم مارس گذشته نیز یک فروند پهپاد جاسوسی متجاوزان را در بخش مرزی "میدی" در استان حجه سرنگون کردند.

دفع حملات ارتش سعودی در جیزان و عسیر

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیشروی مزدوران ارتش سعودی در اطراف کوه دخان در جیزان را متوقف کردند که در پی این عملیات شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین حمله ارتش سعودی به اطراف گذرگاه علب در عسیر را دفع کردند.

هلاکت دو مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در نجران

یگان تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه دو مزدور ائتلاف متجاوز سعودی را در غرب منطقه "السدیس" در نجران به هلاکت رساندند.

این منبع گفت که یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع نظامیان سعودی و تجهیزات جنگی آن‌ها در نجران را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.