ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78474
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۴۷
  • 341 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از گالری نقاشی شهدای مدافع حرم در نمایشگاه قرآن + عکس

رونمایی از گالری نقاشی شهدای مدافع حرم در نمایشگاه قرآن + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سردار «محمد یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، شب گذشته از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد. وی با حضور در بخش‌های مختلف این نمایشگاه از دستاوردها نهادهای قرآنی و محصولات ارائه شده مراکز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سردار «محمد یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، شب گذشته از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد.

وی با حضور در بخش‌های مختلف این نمایشگاه از دستاوردها نهادهای قرآنی و محصولات ارائه شده مراکز علمی و فرهنگی کشور دیدن کرد و در ادامه با حضور در غرفه سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله(ص) از 14 نقاشی چهره شهدای مدافع حرم و نقاشی رزمنده جاوید‌الاثر حاج احمد متوسلیان رونمایی کرد.

این آثار متعلق به «مرتضی شهریاری» نقاش جوانی است که تاکنون 40 نقاشی پرتره از چهره شهدا را به تصویر کشیده است. مرتضی شهریاری دانشجوی کارشناسی ارشد دین و رسانه است. او تاکنون چهره بیش از 30 شهید مدافع حرم و 20 شهید دفاع مقدس را نقاشی و به خانواده‌های معزّز آنها اهدا کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.