ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78505
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده‌های شهداء نماد صبر و پایداری

خانواده‌های شهداء نماد صبر و پایداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ رمضان نژاد فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در دیدار با خانواده شهید”محمد علی باقری” گفت: امنیت و آرامش جامعه مدیون جانفشانی و ایثار شهدا است و وظیفه همه آحاد جامعه زنده نگه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ رمضان نژاد فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در دیدار با خانواده شهید”محمد علی باقری” گفت: امنیت و آرامش جامعه مدیون جانفشانی و ایثار شهدا است و وظیفه همه آحاد جامعه زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا است.

وی افزود: شهدا وظیفه خود را در راستای استقرار حکومت اسلامی و ایجاد امنیت در جامعه ایفا کردند و امروز وظیفه همه ماست در این زمینه گام برداریم.

فرمانده شهرستان فریدونکنار گفت: خانواده‌های معظم شهداء نماد صبر، استقامت و پایداری در جامعه اند و خدمتگزاری به خانواده شهدا یک تکلیف همگانی است.

رمضان نژاد افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی از ایثار واز خود گذشتگی جوانان غیور این مرز و بوم وحشت دارند و تلاش می‌کنند فرهنگ ایثار و شهادت را از ما بگیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.