ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78520
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن|هلاکت 7 نظامی و مزدور سعودی در عملیات نیروهای یمنی/ سرنگونی بالگرد متجاوزان در جیزان

تحولات یمن|هلاکت 7 نظامی و مزدور سعودی در عملیات نیروهای یمنی/ سرنگونی بالگرد متجاوزان در جیزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ساعات گذشته 7 نظامی و مزدور عربستان را در شمال و جنوب "وادی‌المعایین" در جیزان به هلاکت رساندند. از سوی دیگر یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ساعات گذشته 7 نظامی و مزدور عربستان را در شمال و جنوب "وادی‌المعایین" در جیزان به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور یک فروند بالگرد آپاچی ارتش سعودی را در آسمان منطقه "جحفان" در جیزان ساقط کردند.

همچنین مراکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در پادگان "ابوالمض" و شمال "المبخره الشمالیه" در جیزان هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور قرار گرفت.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.