ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 78522
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :

آمریکا با خروج از برجام آبروی نداشته خود را به حراج گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران امروز در گردهمایی بسیجیان دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: آمریکایی ها در حالی که دم از حقوق بین الملل می زنند اما با خروج از برجام آبروی نداشته خود را به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران امروز در گردهمایی بسیجیان دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: آمریکایی ها در حالی که دم از حقوق بین الملل می زنند اما با خروج از برجام آبروی نداشته خود را به حراج گذاشتند و آخرین تیر خود را برای به زانو درآوردن ملت ایران رها کردند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با خروج از برجام تمام قطعنامه های خود را بی ارزش کردند غافل از اینکه مردم صحنه های زیادی را پشت سر گذاشته اند، افزود: تفکر بسیج همواره با ایثار، از خودگذشتگی، عزت و سایر ارزش های افتخارآفرین همراه بوده است و در طول این 40 سال این تفکر و آثار آن برای مردم محسوس بوده است.

وی با بیان اینکه در حرکت های جمعی بسیجیان همواره طلایه دار بوده اند و با ایستادگی خود موانع زیادی را از سر راه کشور برداشته اند، افزود: دستاوردهای بسیج در عرصه های علمی قابل اهمیت است.

سردار یزدی با بیان اینکه تفکر بسیجی می تواند نوآوری و حرکت ایجاد کند و تمام سدها را از مقابل انقلاب و ملت ایران بردارد، تصریح کرد: امروز در هر کجایی از کشور موفقیتی رقم خورده ردپای بسیج را در آن می بینیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با تفکر بسیجی توانستند در مقابل دشمنی که هدفش نابودی اسلام و ایران بود بایستند، تصریح کرد: ما در جنگ با 36 کشور دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم جنگیدیم به گونه ای که برخی از این کشورها تجهیزات و ادوات نظامی در اختیار عراق می گذاشتند، برخی ها نیز طرح ها و نقشه های عملیاتی ارائه می کردند و کشورهایی نیز طرح های علمیاتی را بر روی زمین پیاده می کردند به عنوان نمونه عملیات رمضان با طرخ فرانسوی ها و اسرائیلی ها اجرا شد.

یزدی با اشاره به اینکه ما در جنگ تحمیلی از 9 کشور اسیر گرفتیم، تصریح کرد: هدف دشمن ضربه زدن به اسلام و ایران بود در واقع براساس طرح خاورمیانه بزرگ می خواستند ایران با درست کردن غائله های خوزستان، کردستان و سیستان و بلوچستان تکه تکه کنند و این بخشی از طرح های آمریکا و اسرائیل بود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی ما را در مقابل دشمن حفظ کرد گفت: در اواخر اسفند 85 که تعدادی از ملبانان انگلیسی وارد آب های کشورمان شده بودند توسط نیروهای سپاه و بسیج دستگیر شدند با این وجود این ملبانان علی رغم اینکه دوره های مختلف نظامی را طی کرده بودند اما پس از دستگیری خودشان را باختند و گریه می کردند در هر حال آنها با رفعت اسلامی و بهترین کت و شلوار هدایا آزاد شدند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران تصریح کرد: 10 سال پس از اسارت ملبانان انگلیسی نیروهای سپاه بار دیگر دو ناوچه تا دندان مسلح آمریکایی را در آب های کشورمان متوقف کردند و این در حالی بود که ارزش هر کدام از این ناوچه ها میلیون ها دلار بود اما نیروهای ما با قایق های تندرو که حکم قایق های تفریحی را برای آمریکایی ها داشتند توانستند این عملیات را انجام دهند.

وی افزود: علی رغم اینکه ملبانان آمریکایی از برخورد ما با ملبانان انگلیسی اطلاع داشتند اما آنها نیز پس از دستگیری خودشان را باخته بودند و گریه می کردند. در هر حال این نشان دهنده عزت و استقامت نیروهای ماست.

سردار یزدی به اسارت شهید حججی و استقامت و پایداری او در مقابل داعش اشاره کرد و گفت: شهید حججی می دانست که داعش چگونه رزمندگان ما را تکه تکه می کند اما زمانی که به اسارت آنها درآمد با صلابت ایستاد و حتی قطره ای اشک نریخت تا مایه تحقیر رزمندگان ما نشود و این نگاه متاثر از تفکر بسیجی است.

وی افزود: خداوند در دل داعش انداخت تا صحنه اسارت شهید حججی در تاریخ ثبت شود در هر حال ما از این گونه موارد در نبرد با دشمنان کم نداشتیم.

وی با بیان اینکه امام فرمودند اگر تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود چشم طمع دشمنان از ایران دور می شود، تصریح کرد: قطعا دشمن از موشک هایی که شهید طهرانی مقدم برای ما به یادگار گذاشته می ترسد.

وی به حضور ناوهای دشمن در آب های خلیج فارس اشاره کرد و افزود: دشمن اگرچه از موشک های ما می ترسد اما پیش از این از تفکر بسیجی سیلی خورده و از این تفکر هراس بیشتری دارند چون دیده اند که چگونه با این تفکر به ذلت افتاده اند.

وی به فعالیت 200 شبکه ماهواره ای فارسی زبان برای دور کردن جوانان مان از تفکر بسیجی اشاره کرد و افزود: در سال های 78، 88 و دی ماه 96 اگرچه مراکز استراتژیک غربی گفته بودند جوانان ایرانی با تفکر بسیجی بیگانه شده اند اما دیدیم که چگونه در این سال ها دشمن از جوانان سیلی خورد و این نشان دهنده این است که جوانان ما با تفکر عزت و سربلندی آشنا هستند.

وی با تاکید بر اینکه هر جا تفکر بسیجی و مقاومت وجود داشته توفیقات خوبی به دست آورده ایم، تصریح کرد: امروز بسیج دانشجویی یکی از مراکزی است که چشم امید مردم و رهبری به آن است. با این وجود دانشجویان بسیجی باید با از خودگذشتگی، مقاومت و ایستادن در مسیر روشن علم و فناوری نیازهای کشور را برطرف کنند.

سردار یزدی با تاکید براینکه باید از منابع و جوانانی که در اختیار داریم برای پیشرفت کشور استفاده کنیم، افزود: هیچ دولتی نمی تواند به خودش جرات بدهد که بگوید من می توانم یک جمعیت بیست میلیونی را در مسیر پیاده روی اربعین مدیریت کنم و این همان تمرین ظهور است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران به فرموده امام خمینی در خصوص تشکیل بسیج جهان اسلام اشاره کرد و افزود: هدف آمریکا و متحدان این کشور از ایجاد داعش ایجاد یک غده سرطانی جدید مانند اسرائیل بود ولی بسیج جهان اسلام به آنها سیلی زد.

وی به شهادت جمعی از نیروهای ایرانی با شلیک موشک های اسرائیلی در سوریه اشاره کرد و افزود: بلافاصله اسرائیلی ها با حملات موشکی پاسخ این جنایت خود را دریافت کردند و این در 70 سال عمر خبیث رژیم غاصب اسرائیل بی سابقه بود در هر حال پیام این حرکت این بود که اگر اسرائیلی ها یک بار دیگر این اشتباه را مرتکب شوند ما هیفا و تل آویو را نابود می کنیم.

سردار یزدی تصریح کرد: اسرائیلی ها زمانی که با پاسخ ما مواجه شدند بلافاصله به روس ها پیام دادند که ما اشتباه کردیم و دیگر این حرکت را نمی کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.