ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78540
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۶:۲۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
تصمیم عربستان برای تاسیس فرودگاه در شمال شرقی صنعاء

تصمیم عربستان برای تاسیس فرودگاه در شمال شرقی صنعاء

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد آل جابر» سفیر سعودی در یمن دیروز پنجشنبه ضمن بازدید از استان مأرب واقع در شمال شرقی صنعاء اعلام کرد که ریاض تصمیم دارد به بهانه بازسازی یمن، پروژه اجرای تاسیس فرودگاه منطقه‌ای را تاسیس کند. سفیر سعودی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد آل جابر» سفیر سعودی در یمن دیروز پنجشنبه ضمن بازدید از استان مأرب واقع در شمال شرقی صنعاء اعلام کرد که ریاض تصمیم دارد به بهانه بازسازی یمن، پروژه اجرای تاسیس فرودگاه منطقه‌ای را تاسیس کند.

سفیر سعودی در یمن از گفت: «سفر من به مارب به دستور ملک سلمان و ولی‌عهد و با هدف بازسازی یمن صورت گرفته است. این بازسازی ابتدا از استان عدن و سپس سقطری و اکنون نیز در مارب آغاز شده است و پس از آن به بقیه استان‌ها خواهد رسید.»

جنگ عربستان علیه یمن به بهانه بازگردان قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن از مارس 2015 (فرودرین ماه 1394) آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. طی این مدت هزاران نفر از غیرنظامیان یمنی در بمباران و جنایات عربستان و ائتلاف آن کشته و زخمی شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.