ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78568
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت ۵۵ نظامی سعودی در جنگ یمن در ماه میلادی جاری

هلاکت ۵۵ نظامی سعودی در جنگ یمن در ماه میلادی جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، در ماه میلادی جاری (ماه مه) پنجاه و پنج نظامی سعودی در درگیری های استان‌های نجران، جیزان و عسیر به هلاکت رسیدند. پایگاه اینترنتی المسیره در سلسله گزارش های ماهانه خود در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، در ماه میلادی جاری (ماه مه) پنجاه و پنج نظامی سعودی در درگیری های استان‌های نجران، جیزان و عسیر به هلاکت رسیدند.

پایگاه اینترنتی المسیره در سلسله گزارش های ماهانه خود در این خصوص، نام این افراد را منتشر کرده است. در این ماه، پنجاه و سه نظامی سعودی هم زخمی شده اند.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) در زمان های مختلف در ماه مه به هلاکت بیست و چهار نظامی و زخمی شدن پنجاه تن دیگر در درگیری ها اذعان کرده است. یک منبع آگاه تاکید کرد میزان تلفات ارتش سعودی بسیار بیشتر از آن چیزی است که رسانه های این کشور اعلام می کنند و این رسانه ها از ابتدای جنگ یمن در تلاش برای مخفی نگه داشتن میزان خسارت ها و تلفات بوده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.