ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78570
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :

اذعان وزیر اماراتی بر شکست کشورش در جنگ یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلويزيوني المسيره، انور قرقاش — وزیر مشاور در امور خارجی امارات — با انتشار پیامی در توئیتر، به شکست کشورش در جنگ یمن پس از سه سال دخالت اذعان کرد و گفت یمن امتحان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلويزيوني المسيره، انور قرقاش — وزیر مشاور در امور خارجی امارات — با انتشار پیامی در توئیتر، به شکست کشورش در جنگ یمن پس از سه سال دخالت اذعان کرد و گفت یمن امتحان سختی برای ما بود.

قرقاش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت «امتحان یمن سخت بود و همچنان سخت است».

این خلاصه همه آن چیزی است که کشور کوچک امارات از زبان وزیر مشاور خود پس از سه سال دخالت در یمن به آن رسیده است. آمریکا ماموریت سختی بر عهده این کشور کوچک نهاده است. سیلی های محکمی که نیروهای یمنی به متجاوزان اماراتی زدند نشان داد که راه برای آنها باز نیست و ماموریت آسانی پیش رو ندارند.

تاکنون صدها تن از افسران و نظامیان اماراتی در یمن به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند و تعداد زیادی از تجهیزات نظامی، بالگردها و کشتی های این کشور منهدم شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.