ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78616
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۵:۱۰
  • 609 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار یمنی‌ها به امارات: ابوظبی از امروز به بعد امنیت ندارد

هشدار یمنی‌ها به امارات: ابوظبی از امروز به بعد امنیت ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، سرتیپ شرف لقمان، سخنگوی نظامی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد: ابوظبی از امروز به بعد امنیت ندارد و در معرض موشک‌های ما قرار دارد. به همه سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنم تهدیدات ما را جدی بگیرند.  او […]

هشدار یمنی‌ها به امارات: ابوظبی از امروز به بعد امنیت نداردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، سرتیپ شرف لقمان، سخنگوی نظامی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد: ابوظبی از امروز به بعد امنیت ندارد و در معرض موشک‌های ما قرار دارد. به همه سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنم تهدیدات ما را جدی بگیرند. 

او افزود: تنش‌آفرینی امارات در ساحل غربی با واکنش شدید نیرو‌های یمنی مواجه خواهد شد. نیرو‌های یمنی توانسته‌اند بسیاری از مناطقی را که به دست مزدوران سقوط کرده بود، بازپس بگیرند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجی امارات متحده عربی، به شکست کشورش در جنگ یمن پس از سه سال تجاوز بی‌رحمانه اذعان کرد.

او در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «امتحان یمن سخت بود و همچنان سخت است»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.