ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78723
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۶:۱۳
  • 53 بازدید
  • ارسال توسط :
نامه جمعی از زنان اصلاح‌طلب به سران زن اروپا تحقیر زنان ایران است/ آنها خود ام‌الفسادین مسائل هستند

نامه جمعی از زنان اصلاح‌طلب به سران زن اروپا تحقیر زنان ایران است/ آنها خود ام‌الفسادین مسائل هستند

فرشته روح افزا عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، در مورد نامه جمعی از زنان اصلاح طلب به فدریکا موگرینى، مسوول سیاست خارجى اتحادیه اوپا، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و ترزا مى نخست‌‌وزیر بریتانیا که خواستار نقش‌آفرینی آنها برای حفظ برجام و تحقق دستاوردهای […]

فرشته روح افزا عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، در مورد نامه جمعی از زنان اصلاح طلب به فدریکا موگرینى، مسوول سیاست خارجى اتحادیه اوپا، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و ترزا مى نخست‌‌وزیر بریتانیا که خواستار نقش‌آفرینی آنها برای حفظ برجام و تحقق دستاوردهای آن شدند گفت: با یک جمله از وصیت‌نامه حضرت امام خمینی آغاز می‌کنم که فرمودند «بالاترین صدمه قدرت‌های بزرگ به ما صدمه شخصیتی است و کوشش می‌کنند شخصیت ما را بگیرند و به جای شخصیت ایرانی اسلامی یک شخصیت غربی جایش بگذارند. اینها تربیت فاسدی بوده است که رژیم سابق دنبالش بوده است».

وی بیان داشت: در صحبت‌های رهبر انقلاب در مورد برجام نیز آمده است که «من بارها گفته‌ام که به آمریکا اعتماد نکنید و در مورد سه کشور اروپایی هم می‌گویم به اینها نباید اعتماد کرد.»

روح افزا تصریح کرد: ما نباید این نگاه را داشته باشیم که این خانم‌ها دلشان برای ما می‌سوزد و مشکلات ما را حل می‌کنند و نگاه بشردوستانه به قضایا دارند، این تفکر غلط است.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد: غربی‌ها زن و مردشان به هیچ جای دنیا رحم نکرده‌اند. این تحلیل و ادعا تنها از طرف من نیست بلکه واقعیتی است که اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به نامه جمعی از زنان اصلاح طلب به موگرینی، مرکل و ترزا‌می گفت: در بخشی از این نامه اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس شده و خونریزی و شهادت بسیاری از فلسطینیان شده است اما این خیلی ساده لوحانه است که فکر کنیم ترزا می، مرکل و موگرینی نقش در این جنایت نداشته‌اند. چون اگر حمایت‌های اروپا از آمریکا نبود اصلاً چنین اتفاقی در دنیا نمی‌افتاد.

روح افزا تصریح کرد: در دانشگاه منچستر بُردی مربوط به پیشنهاد اشغال سرزمین‌های فلسطینیان وجود دارد و همه اسنادش در کتابخانه‌های بریتانیا وجود دارد. حالا نخست وزیر بریتانیا قرار است برای ما چه کار کند؟ اینها خودشان ام‌الفسادین مسائل هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: نسبت به این نامه چند انتقاد عمیقی دارم ما از دست گرگ داریم به گرگ پناه می‌بریم؛ ما داریم به چه کسانی حقوق بشر و ضد جنگ بودن و صلح را گوشزد می‌کنیم یعنی واقعاً مرکل در زمینه مشکلات یمن، سوریه و عراق هیچ نقشی نداشته است آیا اتحادیه اروپا در مشکلات منطقه نقشی نداشته است؟ چرا نمی‌توانیم به این مسائل از دیدگاه درستی نگاه کنیم؟

وی افزود: نامه نگاشته شده به سران زن بریتانیا، آلمان و اتحادیه اروپا تحقیر زنان ایران است. این افراد در کشورهای خودشان نتوانستند مشکلات خودشان را حل کنند اگر زنان اروپایی مشکل در کشورشان نداشتند چرا بحثی در مورد کشتار کودکان توسط مادرانشان در اروپا مطرح است. در یوتیوب و فرانس 24 هر روز اخباری از این دست دیده می‌شود در گوگل بالای 40 الی 50 میلیون کیس داستانشان را تعریف می‌کنند که چه شده است مادری فرزندش را کشته است. خودشان زنان را در کشور‌شان به اضمحلال و پستی کشانده‌اند. 

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده  گفت: در این نامه آمده است «مداخله انسان‌هایی نوعدوست، مدافع صلح و مخالف جنگ و خشونت مانع از تداوم درگیری و وارد شدن دنیا در جنگ جهانی دیگری شده است.» این زنان خودشان در جنگ‌ها نقش داشته‌اند. احتمالاً این بزرگواران که چنین نامه‌ای را نوشته‌اند تاریخ را درست مطالعه نکرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: ترزا می، مرکل و موگرینی برای زنان یمن، سوریه و عراق چه کرده‌اند. من به لحاظ سیاسی و جناح‌های سیاسی این نامه را تحلیل نمی کنم بنده به اصولگرایان نیز انتقاداتی دارم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: گفت‌وگوی تمدن‌ها که قرار بود ایران و دنیا را نجات دهد چکار کرد؟ چقدر از زمان پیشنهاد گفت‌وگوی تمدن‌ها این مشکلات حل شده است؟ در زمان طرح گفت‌وگوی تمدن‌ها نفت را می‌فروختیم و پولش را می‌گرفتیم الان پولش را هم به ما نمی‌دهند.

روح‌افزا تاکید کرد: مگر کشورهای غربی به دنبال تفاهم با ما هستند، این یک توهم است. اینها ما را متهم به توهم توطئه می‌کنند ما هم حقیقتاً می‌گوییم یک توهم خوشباورانه است که غرب به دنبال تفاهم با ما است.

وی اضافه کرد: غرب که در یمن، پاکستان، افغانستان، سوریه، عراق و کل منطقه را به آتش کشیده است اینها از تفاهم چه می‌فهمند، حقوق بشر در کشورهای خودشان رعایت نمی‌شود مگر ما از مسائل غرب، سرویس‌های جاسوسی و مسائل اجتماعی آنها بی‌خبر هستیم؟

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده  گفت: خانم ترزا می تشریف ببرند آمریکا و سیاهپوستان این کشور که توسط پلیس هر روز کشته می‌شوند را نظاره کنند و نجات دهند. سیاست انگلستان ایجاد نطفه‌های جنگ در دنیا است. چندین کشور مستعمره انگلستان هستند کانادا هنوز مستعمره است. 

روح افزا بیان داشت: انگلستان زندان‌ها و تبعیدی‌های خود را به استرالیا می‌فرستاد و تا الان  هم مستعمره هستند مگر ما نمی‌دانیم انگلستان در جنگ جهانی دوم چه جنایاتی کرد به نظرم خانم‌هایی که به این 3 نفر نامه نوشته‌اند فیلم یتیمخانه ایران را نگاه کنند خیلی زیبا قسمتی از تاریخ و اثرات حضور انگلیسی‌ها را در ایران نشان داده است. 

وی اظهار داشت: این کشورهای غربی تفاهم طلب نیستند. چنین نامه‌ای را بی‌احترامی به شعور زنان ایرانی می‌دانم. دستگاه‌های ما بر روی این نامه باید حساس شوند. مسئولین دولتی‌ها چرا باید نامشان زیر این نام باشد.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده  تصریح کرد: مگر ما اجازه دادیم خلاف مصالح رهبری و شورای عالی امنیت ملی حرکت کنیم. اگر این نامه شخصی است ابتدا باید از پست مدیریتی خود استعفا می‌دادند بعد این نامه را نوشتند ماهیت این نامه دولتی است. باید در این نامه تاکید می‌کردند که امضاء کنندگان آن دولتی نیستند.

وی اظهار داشت: در این نامه آمده است «برجام به عنوان خواست و ‌مطالبه همه شهروندان ایرانی اعم از زنان و مردان بود که دولت جمهوری اسلامی به نمایندگی از آن ها با تأکید بر دیپلماسی سازنده با جامعه جهانی پس از ماه‌ها مذاکره و گفت‌وگو با کشورهای گروه 5+1 آن را پیگیری و به سرانجام رساند.» این یک دروغ بزرگ است البته که برجام زحمت دولتمردان ما بوده است اما مطالبه همه مردم نبوده است.

روح افزا ادامه داد: میلیون‌ها نفر از ابتدا مخالف برجام بودند چرا یک فکت دروغ می‌دهید. ما سرانجام برجام را هم دیدیم. آمریکا به زیر آن زد و حتی به مردم ایران توهین هم کرد.

وی افزود: اینگونه نوشته‌ها دارای مسئله است شاید نادانسته چنین نامه‌ای نوشته اند. سوالم این است در نشست‌هایی که وزیر امور خارجه محترم ما و وزیر خارجه نامحترم آمریکا داشتند این خانم‌ها نبودند؟ اگر بودند چکار کردند، همین خانم موگرینی بطور مستقیم و نماینده خانم مرکل در نشست‌ها بودند.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده تصریح کرد: چرا ما باید دست نیاز به سمت اینها بلند کنیم که بیائید و برای سرانجام برجام کاری کنید.من برای زنان مسلمان نواندیشمان متأسفم. این نامه باعث می‌شود غربی‌ها باورشان شود زنان ما اینقدر ضعیف هستند.

وی افزود: غربی‌ها خانواده شهدا و زنان دانشمند ما را ندیدند. غربی‌ها زنان ما در سنگرهای علمی را ندیده‌اند. اینها زنان نجیب، فرهیخته و توانمندمان را در عرصه‌های مختلف ندیده‌اند. خواهشمندم این زنان اگر نامه می‌نویسند قید جمعی داشته و تعدادشان را بنویسند ما به هیچ وجه به آنها دل نبسته‌ایم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: ما زنان مقاوم ایرانی، دانشمندان، خانواده شهدای دفاع مقدس ، مدافعین حرم و شهدای علمی در مقابل اینها می‌دانستیم و علیه آنها فریاد می‌زنیم که جانیان حقوق بشری هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.