ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78735
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۵۱
  • 433 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن 60 نظامی ائتلاف عربی به رهبری عربستان و اصابت یک بالگرد آپاچی

کشته شدن 60 نظامی ائتلاف عربی به رهبری عربستان و اصابت یک بالگرد آپاچی

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، وزارت دفاع یمن اعلام کرد که 40 نظامی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی در عملیات  ارتش یمن و کمیته های مردمی کشته شدند. این عملیات در جنوب شهر استراتژیک «الحدیده» انجام شد. […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، وزارت دفاع یمن اعلام کرد که 40 نظامی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی در عملیات  ارتش یمن و کمیته های مردمی کشته شدند.

این عملیات در جنوب شهر استراتژیک «الحدیده» انجام شد.

وزارت دفاع یمن همچنین تأکید کرد که یک بالگرد آپاچی ائتلاف عربستان نیز در ساحل غربی یمن مورد اصابت قرار گرفت و شماری از خودروهای نظامی و تانک های متجاوزان نیز منهدم شدند.

«عبدالملک الحوثی» رهبر انصار الله نیز تأکید کرد: مشارکت هواپیماهای اسرائیلی در آسمان الحدیده توسط عملیات رصد نظامی، رصد شده اند.

یک منبع نظامی یمنی نیز گفت که در جریان عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن  در منطقه «التحیتا» در استان الحدیده ده ها نظامی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی کشته یا زخمی شدند و 3 نظامی متجاوزان نیز به اسارت گرفته شدند.

خبرنگار المیادین نیز گفت که در جریان شکست پیشروی نیروهای ائتلاف و نیروهای «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور فراری یمن در نزدیکی شهر«الخوبه» در «جیزان» عربستان سعودی توسط انصار الله و ارتش یمن، ده ها نیروی عربستانی، سودانی و عناصر وابسته به هادی کشته یا زخمی شدند.

انصار الله و ارتش یمن بامداد امروز موفق شدند نیروهای عربستانی و متحدانش را در جیزان به شدت شکست دهند.

طی روزهای گذشته نیز نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی یک هواپیمای شناسایی عربستان و یک بالگرد آپاچی سعودی ها را سرنگون کرده بودند.

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.