ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78745
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۴۶
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
شهرکرد| مدافعان حرم‌ پرورش یافته مکتب امام (ره) هستند

شهرکرد| مدافعان حرم‌ پرورش یافته مکتب امام (ره) هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در مراسم امام خمینی(ره) احیاگر‌ اسلام ناب‌ محمدی اظهار داشت: 14 خرداد سالروز ارتحال‌ یک‌ انسان‌ معنوی‌ و علوی است که امروز شما‌ جمع شدید‌ تا از بهترین‌های‌ عالم بگوییم‌ و بشنوییم‌، کسی که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در مراسم امام خمینی(ره) احیاگر‌ اسلام ناب‌ محمدی اظهار داشت: 14 خرداد سالروز ارتحال‌ یک‌ انسان‌ معنوی‌ و علوی است که امروز شما‌ جمع شدید‌ تا از بهترین‌های‌ عالم بگوییم‌ و بشنوییم‌، کسی که با همه سرزندگی و پویایی و ابتکار و خلاقیت‌ محتوای‌ اسلامی و راهکار در برابر پای انسان‌ قرار دهد‌. 

وی افزود: حضرت آقا اهل مبالغه‌ گویی‌ و زیاده‌گویی نیستند و حساب‌ شده‌ سخن‌ می‌گویند‌ که ایشان می‌فرمایند‌ "شخصیت‌ حضرت امام به جز با شخصیت‌ امامان‌ قابل قیاس‌ نیست‌" البته این را می‌دانیم‌ امام‌ هر چه داشت‌ از اولیاء‌ الهی کسب کرد لذا می‌گوییم‌ از ویژگی‌های امام این بود که امام محو‌ اسلام بود و فقط از اسلام‌ و دین‌ خدا سخن‌ می‌گفتند و تمام تلاشش برای خدا و دین خدا بود‌.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تنقیض  در اینجا مطرح‌ نیست بلکه کمال انسان‌ها مطرح‌ است که امام در حد یک انسان‌ کامل بوده‌ و اسلام را مطرح‌ کرده است.

نکونام خاطرنشان کرد: امام از بزرگترین‌ و برجسته‌ترین‌ نعمت‌های پروردگار در عصر ما بود که باید بگوییم‌ و بشنویم‌ و بشناسیم‌ و تجزیه و تحلیل کنیم‌ و با این نعمت‌ خداوند پیوند عمیق‌ ببندیم‌.

وی گفت: ادانه دادن راه امام خمینی (ره) از بهترین راه‌های پیش‌روی انسان است که بابد مورد توجه باشد چرا که امام مصداق بارز عمل به اعمال صالح  بود و ایمان و عمل صالح را در اوج انجام می‌داد‌ و عمل صالح امام این یود که اسلام را به صحنه آورد و اسلام را زنده کرد‌.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح‌ کرد: اسلام داشت به سمتی‌ می‌رفت‌ که رنگ‌ ببازد و در این برهه‌ از زمان امام به میدان می‌آیید تا اسلام زنده نگه‌ داشته شود‌، همه شما می‌دانید‌ طاغوت و مستکبرین‌ قرن‌ها تلاش کردند تا چهره زیبای اسلام را کم‌رنگ‌ کنند اما نتوانستند‌ و امام آمد تا چهره انسان‌ساز اسلام را به میدان‌ بیاورد‌.

نکونام ادامه داد: دشمن برای اینکه اسلام را کم رنگ جلوه‌ دهد شیعه‌ انگلیسی درست می‌کنند و در دل جهان کفر می‌رود خیمه می‌زند اما اسلام می‌گوید کفر نباید حتی یک‌ لحظه هم میدان‌ دار باشد اما اینها‌ شیعه‌ انگلیسی را در برابر شیعه ناب مطرح می‌کنند‌.

وی افزود: مقام‌ معظم رهبری فرمودند وقتی انسان امام را می‌دید‌ به عظمت بزرگان دین‌ پی‌ می‌برد و اسلام انسان‌هایی مقاوم‌، رئوف، جامع‌ انسان‌ساز دارد و اسلامی که انسانی مانند امام‌ می‌پروراند‌ آیا نباید در میدان‌ باشد. 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: خودسازی، دوری از غیبت و دوری از نافرمانی‌ها‌ از ویژگی‌های کسی بود که یک انسان ماندگار شد بنابراین  جوانان ما باید تمام را الگو‌ قرار دهند و روی تهذیب نیستان خودسازیتان کار  کنید وگرن‌ این‌ پرچم‌ و راه امام را از ما می‌گیرند‌. 

نکونام گفت: شبهای قدر بهترین فرصت‌ است که ادامه دادن راه امام را از خدا بگیریم‌ و بخواهیم‌ که خدا توانایی‌ این کار را بدهد که در راه ایشان بمانیم‌. 

وی تصریح‌ کرد:  کسانی که از اسلام دفاع می‌کنند و شهدای مدافع حرم‌ که در سوریه از حرم  ال‌الله دفاع می‌کنند انسان‌هایی هستند که پرورش یافته مکتب‌ امام هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امام بر خودش حکومت‌ کرد و توانست بر دل‌ها حکومت ‌ کند و خود را تحت کنترل قرار داد که باید اینها‌ را ما مورد توجه قرار دهیم.

نکونام افزود: امام ملت ایران و اسلام را نجات داد و ما را از شر‌ طاغوت‌ نجات داد و شر آمریکا را از سر کشور کم کرد و مسئولان که‌ ذلیل‌ بودند در برای آمریکا و استقلال و آزادی وجود نداشت را به کشور باز گرداند‌. 

وی ادامه داد: واقعا خامنه‌ای خمینی دیگر است و همه ما این را قبول داریم و رهبری هنوز هم پر توان‌ و با نشاط است هرچند 30 سال خون دل خوردند و این همه فتنه که یکی پس از دیگر وجود دارد و ما با آن روبه‌رو بودیم‌ و حضرت آقا این فتنه‌ها را خنثی کرده است و به فضل پروردگار‌ هنوز با نشاط و با اراده‌ که‌ نشات‌ از ایمان و راز و نیاز ایشان و پیوند عمیقشان‌ با اهل بیت‌ پیامبر است، می‌‌گیرد و مسئولان باید الگو‌ بگیرند و صبورانه‌ حرف مردم‌ را بشنوند‌.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: استقبال می‌کنیم‌ از این‌ فضاهای باز و باید مسئولان سخنان مردم‌ را بشنوند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.