ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78747
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
  • 439 بازدید
  • ارسال توسط :

آخرین وداع با پیکر مطهر شهید فاطمیون همزمان با لیالی قدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شهید مدافع حرم «گل آقا مرادی» یکی از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون بود که چندی پیش در سوریه و در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. همرزمان و اهالی محل سکونت شهید با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شهید مدافع حرم «گل آقا مرادی» یکی از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون بود که چندی پیش در سوریه و در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

همرزمان و اهالی محل سکونت شهید با حضور در منزل شهید خبر شهادت او را به اعضای خانواده رساندند.

در روز سه شنبه 15 خرداد همزمان با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و در شب قدر بیست و یکم ماه مبارک رمضان مراسم وداع با پیکر مطعر این شهید فاطمیون در صحن جامع رضوی با حضور عموم مردم مشهد برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر پاک شهید مرادی در روز چهارشنبه 16 خرداد برابر با 21 رمضان مصادف با سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی(علیه السلام) پس از برگزاری نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی تشییع و پس از طواف در بارگاه ملکوتی حرم امام علی ابن موسی الرضا(ع) جهت خاکسپاری به بهشت رضا(ع) منتقل شده و در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.