ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78796
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۰۵
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
نمایشگاه نقاشی از پرتره چهل شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون برگزار می‌شود

نمایشگاه نقاشی از پرتره چهل شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ مرتضی شهریاری، دانشجوی کارشناسی ارشد رسانه و هنراست. او پانزده سال سابقه نقاشی دارد و از سه سال گذشته به صورت انحصاری برای شهدای مدافع حرم نقاشی می‌کند. تعدادی از این نقاشی‌ها در وردی غرفه سوره‌های سرخ بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن […]

دوشنبه//

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ مرتضی شهریاری، دانشجوی کارشناسی ارشد رسانه و هنراست. او پانزده سال سابقه نقاشی دارد و از سه سال گذشته به صورت انحصاری برای شهدای مدافع حرم نقاشی می‌کند. تعدادی از این نقاشی‌ها در وردی غرفه سوره‌های سرخ بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن قرار گرفته است.

شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به نقاشی‌هایی از چهره شهدای مدافع حرم گفت: از سه سال به همراه همسرم به دیدار بیست خانواده شهید مدافع حرم رفتیم و این تابلوها را تقدیم‌شان می‌کنم. شهیدانی همچون معزغلامی، عطری، متوسلیان، آقاعبداللهی، حیدر جلیلوند و شیخ الاسلامی از جمله این شهدا به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: سال گذشته برای اولین بار در سطح کشور نمایشگاه نقاشی از صد پرتره چهره شهدای مدافع حرم را در حوزه  هنری برگزار کردیم که این نمایشگاه مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفت تا جایی که بنا به گفته مسئولان امر این تعداد بازدیدکننده بی‌سابقه بود.

این نقاش معاصر تصریح کرد: درتیرماه امسال نمایشگاه برگزار خواهیم کرد که در این نمایشگاه چهل اثر از پرتره چهره‌های شهدای فاطمیون به نمایش خواهیم گذاشت و در پایان این آثار را تقدیم خانواده‌های‌شان می‌کنیم.

وی بیان کرد: نقاشی‌ها بسیار تأثیرگذار هستند تا جایی که مادر شهید معزغلامی می‌گفت که وقتی می‌خواهیم غذای خواهرزاده شهید را بدهیم، عکس باید کنار او باشد تا غذایش را بخورد و یا همسرشهید عطری عکسی برایم ارسال کرد که در آن عکس فرزند شهید عطری، غذا را مقابل دهان پدرش در تابلوی نقاشی برده است.

شهریاری اظهار کرد: احمد متوسلیان، شکستگی در بینی‌اش داشت که من این شکستی را در نقاشی‌ام آورده‌ام و مادرش می‌گفت که شما چه ماهرانه این شکستگی را در نقاشی‌تان اجرا کرده‌اند.

وی بیان کرد: معقتدم اثر هنری بالندگی و دارای نفوذ است، به همین دلیل تا کنون توانسته است اینچنین بر مخاطب تأثیر بگذارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.