ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78798
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۳۷
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
تاکید ترزا می بر حل سیاسی بحران یمن در گفتگو با بن سلمان

تاکید ترزا می بر حل سیاسی بحران یمن در گفتگو با بن سلمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت الجزیره، سخنگوی ترزا می، نخست وزیر انگلیس تصریح کرد، می در تماس تلفنی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، وی را به حمایت از تلاش‌های مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن ترغیب کرد. وی گفت: می در گفتگوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت الجزیره، سخنگوی ترزا می، نخست وزیر انگلیس تصریح کرد، می در تماس تلفنی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، وی را به حمایت از تلاش‌های مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن ترغیب کرد.

وی گفت: می در گفتگوی تلفنی با بن سلمان، در مورد اوضاع انسانی یمن و لزوم تلاش‌ برای کاهش درد و رنج یمنی‌ها تاکید کرد.

این تماس در سایه نگرانی‌های روز افزون بین المللی نسبت به وقوع احتمالی بحران انسانی صورت گرفت که ممکن است در نتیجه درگیری‌های الحدیده رخ دهد.

طرفین در این تماس روابط دو جانبه میان دو کشور و راههای گسترش آن و همچنین آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

خبرنگار الجزیره گفت: انگلیس و جامعه جهانی به خاطر نگرانی از پیامدهای درگیری الحدیده در تلاشند تا عربستان و امارات را به توقف پیشروی به سمت الحدیده ترغیب کنند.

مذاکرات می و ولیعهد عربستان بعد از اظهارات فرستاده سازمان ملل به یمن انجام شد. فرستاده سازمان ملل گفته بود پافشاری نیروهای سعودی و اماراتی برای به دست گرفتن کنترل بندر الحدیده به معنای این است که آن دو به دنبال تحقق صلح از طریق انجام مذاکرات نیستند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.