ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78810
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
  • 225 بازدید
  • ارسال توسط :
نگرانی آمریکا از تلاش امارات برای سیطره بر بندر الحدیده یمن

نگرانی آمریکا از تلاش امارات برای سیطره بر بندر الحدیده یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، واشنگتن در مورد درخواست امارات برای حمایت از این کشور جهت به دست گرفتن کنترل بندر الحدیده گفتگو می‌کند. مقامات آمریکایی گفته‌اند این تمایلات امارات احتمالا آثار فاجعه باری به دنبال دارد. این درخواست در بحبوحه هشدارهایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، واشنگتن در مورد درخواست امارات برای حمایت از این کشور جهت به دست گرفتن کنترل بندر الحدیده گفتگو می‌کند. مقامات آمریکایی گفته‌اند این تمایلات امارات احتمالا آثار فاجعه باری به دنبال دارد.

این درخواست در بحبوحه هشدارهایی نسبت به بالاگرفتن بحران انسانی در نتیجه درگیری‌ها مطرح شده است و در حالی است که نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان و امارات آماده ورود به شهر الحدیده از ناحیه جنوبی هستند.

به نوشته این روزنامه، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا خواهان ارزیابی سریع خواسته امارات شده است.

بندر الحدیده که اکنون در کنترل نیروهای انصارالله است، شاهراه اصلی امدادرسانی و ارسال کمک به یمن محسوب می‌شود که تعطیلی آن و یا ایجاد اخلال در عملکردش می‌تواند بحران انسانی در یمن را به شدت بدتر کند.

سبز: انصارالله     سفید انصارالله و ارتش یمن    قرمز: نیروهای منصور هادی با پشتیبانی عربستان و امارات      خاکستری: داعش، القاعده و گروه‌های تندرو اسلامی

این تحولات در حالی رخ می‌دهد که طرف‌های بین المللی احتمال وقوع بحران انسانی به دلیل درگیری‌های بندر الحدیده را پیش‌بینی می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.