ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78815
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
  • 315 بازدید
  • ارسال توسط :
تاکید مقام ارشد یمنی بر توسعه توان موشکی یمن در سال کنونی

تاکید مقام ارشد یمنی بر توسعه توان موشکی یمن در سال کنونی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، تاکید کرد امسال سال موشک‌های بالستیک در یمن خواهد بود.  او گفت: پس از شهادت صالح علی الصماد (رئیس پیشین شورای عالی سیاسی یمن) بر سر پست‌ها با یکدیگر […]

تاکید مقام ارشد یمنی بر توسعه توان موشکی یمن در سال کنونیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، تاکید کرد امسال سال موشک‌های بالستیک در یمن خواهد بود. 

او گفت: پس از شهادت صالح علی الصماد (رئیس پیشین شورای عالی سیاسی یمن) بر سر پست‌ها با یکدیگر رقابت نخواهیم کرد، بلکه با یکدیگر رقابت خواهیم کرد تا چگونه امسال را به سال موشک‌های بالستیک تبدیل کنیم، همانطور که صالح الصماد وعده داده بود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن المشاط افزود: ما وفاداری خود را به این شهید قهرمان با عملی کردن وعده او ثابت خواهیم کرد.

از سوی دیگر، عبدالوهاب المحبشی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، تأکید کرد ائتلاف سعودی هر زمان که در دستیابی به اهداف خود در صحنه میدانی ناکام می‌ماند به راه حل سیاسی متوسل می‌شود. 

او در مصاحبه با المیادن گفت: اگر جدیتی برای دستیابی به راه حل سیاسی وجود دارد، فرستاده سازمان ملل باید به دنبال گفتگو بین طرف‌های واقعی این جنگ یعنی بین صنعا با ریاض و ابوظبی باشد. گفتگو بین صنعا و ائتلاف سعودی، راه درستی را برای حل و فصل مشکلات، مشخص خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.