ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78821
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست کمک عربستان و امارات از آمریکا برای اشغال الحدیده یمن

درخواست کمک عربستان و امارات از آمریکا برای اشغال الحدیده یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابعی در دولت آمریکا نوشت: کارشناسان بلندپایه امور یمن در دولت آمریکا برای بررسی این درخواست گردهم خواهند آمد. این روزنامه افزود: مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا این درخواست ویژه برای کمک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابعی در دولت آمریکا نوشت: کارشناسان بلندپایه امور یمن در دولت آمریکا برای بررسی این درخواست گردهم خواهند آمد.

این روزنامه افزود: مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا این درخواست ویژه برای کمک نظامی را که اساسا از طریق اختصاص پهپادهای آمریکایی ویژه پشتیبانی هوایی است، دریافت کرده است.

به نوشته این روزنامه، مسئولان سعودی و اماراتی به واشنگتن تاکید کردند که تا زمان دریافت نکردن حمایت آمریکا، برای سیطره بر  این بندر دریایی تلاش نخواهند کرد.

این روزنامه به "نشانه های نگرانی واشنگتن در خارج شدن نبرد درباره شهر بندری الحدیده از کنترل و درگیر شدن آمریکا در آن" اشاره کردند.

این درحالی است که مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی درحال جنگ با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی درباره این بندر هستند.

یک مسئول آمریکایی بدون ذکر نام به وال استریت ژورنال گفت: ما شک و تردید زیادی درباره عملیات نظامی در الحدیده داریم. صد درصد مطمئن نیستیم که ائتلاف عربی بتواند حمله را  بدون وقوع هرگونه حادثه فاجعه باری پایان دهد.

این روزنامه به مسئولان دولت آمریکا اشاره کرد که "از اینکه تلاش های نظامی و دیپلماتیک در یمن به نتیجه نرسیده است، احساس ناامیدی روز افزون می کنند. این امر چه بسا درخواست برای خودداری از حمایت آمریکا از نبرد در این کشور را تقویت می کند."

این روزنامه افزود: آمریکا و ائتلاف تحت رهبری عربستان درخصوص وارد نشدن نیروها (مزدوران) تحت نظارت امارات در آینده نزدیک (به الحدیده) برای اعطای فرصت به مارتین گریویچ فرستاده سازمان ملل در امور یمن به منظور پیشبرد تلاش های مسالمت آمیز توافق کرده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.