ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78844
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با فرستاده سازمان ملل در امور یمن دیدار کرد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با فرستاده سازمان ملل در امور یمن دیدار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن با مارتین گریفیتس فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن دیدار کرد. المشاط در این دیدار گفت: «ائتلاف متجاوز به یمن به رغم به شهادت رساندن صالح […]

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با فرستاده سازمان ملل در امور یمن دیدار کردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن با مارتین گریفیتس فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن دیدار کرد.

المشاط در این دیدار گفت: «ائتلاف متجاوز به یمن به رغم به شهادت رساندن صالح الصماد و ارتکاب جنایات زیاد در حق شهروندان غیر نظامی یمن در توقف حملاتش جدی نیست.»

وی خطاب به گریفیتس افزود: «امیدوارم نتیجه این سفر و دیدار بازگشایی فرودگاه بین المللی صنعا و پرداخت حقوق کارکنان یمنی باشد. هزاران بیمار و زخمی بین دو گزینه مرگ یا ربوده شدن در مسیر قرار دارند. همان گونه که دست ما روی ماشه برای دفاع از مردم و میهن و کشور است در همین حال دست خود را به سوی صلح دراز می‌کنیم. سازمان ملل متحد باید به مسئولیت خود در قبال مردم یمن و تلاش برای کاهش درد و رنج آنان اقدام کند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.