ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78865
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۱۳
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور کماندوهای آمریکایی در یمن/ کمک به عربستان برای تخریب انبارهای موشک انصارالله

حضور کماندوهای آمریکایی در یمن/ کمک به عربستان برای تخریب انبارهای موشک انصارالله

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از العالم، این مقام مسئول به مکان های حضور یگان های ویژه آمریکا در یمن بنا به دلایل امنیتی و تدابیر حمایتی از آنان هیچ اشاره ای نکرد. این در حالی است که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از العالم، این مقام مسئول به مکان های حضور یگان های ویژه آمریکا در یمن بنا به دلایل امنیتی و تدابیر حمایتی از آنان هیچ اشاره ای نکرد.

این در حالی است که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز پیشتر فاش کرد نیروهای ویژه ارتش آمریکا موسوم به «گرین برت» مخفیانه به ارتش عربستان در جنگ یمن کمک می‌کنند.

نیویورک تایمز نوشت: ارتش آمریکا سال‌ها سعی کرد از جنگ داخلی در یمن فاصله بگیرد، اما اواخر سال گذشته یک تیم 10ها نفره از نیروهای ویژه «گرین برت» (کلاه سبز) به مرز عربستان سعودی با یمن اعزام شدند. این کماندوهای ارتش آمریکا به مکان یابی و تخریب انبارهای موشک انصارالله در یمن که برای حمله به ریاض و دیگر شهرهای عربستان از آنها استفاده می شود، کمک می‌کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.