ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78869
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۵۱
  • 441 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن ۷۴۰ متجاوز و مزدور در ساحل غربی یمن طی سه روز

کشته و زخمی شدن ۷۴۰ متجاوز و مزدور در ساحل غربی یمن طی سه روز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المسیره، در عملیات قهرمانانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی سه روز گذشته ۴۱۸ تن از متجاوزان و مزدوران به هلاکت رسیده و ۳۲۲ تن دیگر زخمی شده اند. حال بسیاری از […]

کشته و زخمی شدن ۷۴۰ متجاوز و مزدور در ساحل غربی یمن طی سه روزبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المسیره، در عملیات قهرمانانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی سه روز گذشته ۴۱۸ تن از متجاوزان و مزدوران به هلاکت رسیده و ۳۲۲ تن دیگر زخمی شده اند. حال بسیاری از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

خبرگزاری سبأ هم نوشت: آماری که از کشته و زخمی شدگان ارائه می‌شود فقط مربوط به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ‌های بیمارستانی در المخاء و عدن است، به طوری که تاکنون ۱۸۴ جسد و ۱۲۰ زخمی که حال آن‌ها وخیم بوده است به بیمارستان المخاء رسیده اند.

در همین حال خبر‌ها از کوتاهی متجاوزان در رسیدگی به زخمی‌ها و جمع آوری اجساد حکایت دارد. علاوه بر این میان مزدوران تبعیض وجود دارد، به گونه‌ای که عده‌ای از آن‌ها فقط در بیمارستان صحرایی درمان و عده‌ای دیگر به بیمارستان‌های جنوب یمن اعزام می شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.