ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78873
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۱۶
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
تهدید گروه‌های بین‌المللی امدادرسان به تحریم کنفرانس یمن در پاریس

تهدید گروه‌های بین‌المللی امدادرسان به تحریم کنفرانس یمن در پاریس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانسه پیش از این تاکید کرده بود که این نشست با حضور کشورها و سازمان‌های بین‌المللی، از ۲۷ ژوئن در پاریس برگزار می‌شود و به “وضعیت انسانی اضطراری” یمن خواهد پرداخت. ائتلافی به سرپرستی عربستان و تحت حمایت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانسه پیش از این تاکید کرده بود که این نشست با حضور کشورها و سازمان‌های بین‌المللی، از ۲۷ ژوئن در پاریس برگزار می‌شود و به “وضعیت انسانی اضطراری” یمن خواهد پرداخت.

ائتلافی به سرپرستی عربستان و تحت حمایت غرب از سال ۲۰۱۵ به یمن حمله کرده و جنگی را به راه انداخته است. از آن زمان تا کنون، بیش از ۱۰ هزار تن کشته شده، سه میلیون نفر خانه‌های خود را ترک کرده و بیش از هشت میلیون نفر به شدت در  کمبود مواد غذایی هستند و سازمان ملل این وضعیت را بدترین بحران انسانی جهان می‌داند.

۲۷ گروه امدادرسان از جمله آکسفام، کریستین اید و شورای مهاجران نروژی نامه‌ای را برای امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه نوشته و در آن اظهار کرده‌اند: ما دربارهاهداف منحصرا بشردوستانه کنفرانس یمن با ریاست مشترک عربستان که یکی از طرف‌های درگیری در این کشور است، تردید داریم.

این گروه‌های امدادی افزودند، از این نشست حمایت نمی‌کنند مگر آن که فرانسه به عنوان برگزار کننده این نشست اطمینان دهد که “همه طرف‌های حاضر در این درگیری با حسن نیت و با هدف کاهش دادن رنج یمنی‌ها در این نشست شرکت می‌کنند.

ماکرون درغیاب قدرت‌های غربی و آمریکا، در این درگیری خود را در جایگاه میانجی می‌بیند.

پاریس تسلیحات و اطلاعات در اختیار ائتلاف عربستان قرار می‌دهد و به آنان آموش می‌دهد. وزیر امور خارجه فرانسه اظهار کرده است که این دیدار که عربستان ریاست مشترک آن را بر عهده خواهد داشت، دشواری‌های امدارسانی به جمعیت یمن و وضعیت حدیده را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.