ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78914
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۶:۰۶
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش مر انحراف در جهان اسلام استداعش مر انحراف در جهان

داعش مر انحراف در جهان اسلام استداعش مر انحراف در جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار وجیه الله مرادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران در یادواره شهدای روستای شورکا گفت: امام خمینی (ره) موفق شد تلفیقی از دموکراسی را در قالب یک حکومت اسلامی مطرح کند که در تاریخ بی نظیر بود. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار وجیه الله مرادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران در یادواره شهدای روستای شورکا گفت: امام خمینی (ره) موفق شد تلفیقی از دموکراسی را در قالب یک حکومت اسلامی مطرح کند که در تاریخ بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه الگوی امام (ره) در منطقه آسیا جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است،افزود: دشمنان برای از بین بردن الگوی حکومتی امام خمینی (ره) چندین فتنه را در منطقه آسیا به راه انداختند که با پیروزی جریان مقاومت در برابر استکبار همراه بوده است.

یادگار دفاع مقدس داعش را یکی از فتنه‌های دشمن معرفی کرد و گفت: داعش مر انحراف در جهان اسلام است که به دست آمریکا و اروپایی‌ها خلق شد، زیرا رسانه‌های دنیا را برای انتشار جنایات آنان و اسلام هراسی در اختیار آنان گذاشتند.

سردار مرادی افزود: در جنگ سوریه سرشاخه‌های اسلامی در جهان اسلام تشکیل شد که توانست پیروزی‌های شگرفی در سوریه به دست آورد.

وی با بیان اینکه حزب الله دوم در یمن در حال شکل گیری است گفت: اسرائیل با کمک عربستان قرار بود در طول ۱۰ روز جریان شیعه یمن را ازبین ببرد، ولی برادران ما در یمن ۴ سال مقاومت کردند و مردانه در حال جنگ هستند.

سردار مرادی تاکید کرد: شیعیان دست در دست برادران اهل تسنن با وحدت و یکدلی در حال مبارزه با جریان استکبار هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.