ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78953
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده ولی فقیه در هرمزگان  شهادت دومین شهید مدافع حرم استان را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در هرمزگان شهادت دومین شهید مدافع حرم استان را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،بآیت الله نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان به دیدار خانواده دومین شهید مدافع حرم استان رفت و با صدور پیامی شهادت خلیل تختی نژاد را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است:اینجانب به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،بآیت الله نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان به دیدار خانواده دومین شهید مدافع حرم استان رفت و با صدور پیامی شهادت خلیل تختی نژاد را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:
اینجانب به نوبه خود شهادت جوان پاسدار مدافع حرم شهید والا مقام خلیل تختی نژاد را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله اعظم (ارواحنا فداه)، رهبر بصیر و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران، آحاد مردم قهرمان و شهید پرور هرمزگان، همرزمان، بویژه پدر و مادر معظم و معزز و سایر بازماندگان آن شهید گرامی تهنیت و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن شهید سرافراز علو درجات را مسألت دارم.
رجاء واثق دارم حق تبارک و تعالی روح مطهر این شهید گرانقدر مدافع حرم را با ارواح طیبه شهیدان والامقام خصوصا سید و سالار شهیدان حسین بن علی بن ابیطالب (علیهما السلام) در ملکوت اعلی مأوی داده و از روزی ابدی الهی بهره مند می‌نماید.
شهید خلیل تختی نژاد از پاسداران سپاه امام سجاد (ع) در هرمزگان، شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب از شب‌های پر فیض قدر، در منطقه عملیاتی درعا سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
این دومین شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) از استان هرمزگان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.