ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 78955
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
دعوت بنیاد شهید برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت بنیاد شهید برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از سایت «ایثار»، متن بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت “روز جهانی قدس” به این شرح است: بسمه تعالی اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) به نام “روز جهانی قدس” اقدامی راهبردی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از سایت «ایثار»، متن بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت “روز جهانی قدس” به این شرح است:

بسمه تعالی

اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) به نام “روز جهانی قدس” اقدامی راهبردی در تبدیل مسئله قدس از مسئله محدود ملی در قالب مرزهای کشور مظلوم فلسطین به عنوان مسئله جهان اسلام بوده و تمام نگاه‌های بین‌المللی و به‌ویژه جهان اسلام را به خود جلب کرد و این روز عزیز را محور همبستگی امت واحد اسلامی در توجه و حمایت از قدس شریف قرار داد. به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز امت اسلامی است».

روز باشکوه قدس، روز همبستگی و سمبل یگانگی و یکپارچگی ملت مسلمان جهان، تجسم امت واحد اسلامی و تجلی فریاد اعتراض مسلمانان جهان به اشغال قدس شریف است. در سال‌جاری با توجه به فتنه دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای انتقال پایتخت آن رژیم به قدس عزیز، ضرورت همبستگی مسلمانان بیش از گذشته مطرح است. به لطف پروردگار و ایمان و ایستادگی ملت مقاوم فلسطین، به‌زودی شاهد تحقق شعار ستاد قدس و انتفاضه تحت عنوان «پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت» خواهیم بود.

بر امت واحد اسلامی است که با همبستگی خود و با اتکاء بر رهنمودهای ارزشمند امام راحل (ره) و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، نقش مؤثر خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و رهایی‌سازی آن سرزمین از وجود صهیونیست‌ها و اقدامات و جنایات ددمنشانه آن رژیم غاصب ایفاء نمایند.

امسال نیز بر حسب وظیفه دینی همانند سال‌های گذشته ملت مسلمان ایران و به‌ویژه خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، همصدا با ملت‌های آزاده و مسلمان جهان، فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر داده و همبستگی خود را به دولت‌های استکباری جهان نشان می‌دهند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.